Skip to main content

Goedenavond 

 

nou het volgende heb abo met toestel 

maar me toestel is kapot

dus kpn gebeld wat ik beste kan doen

die zeiden telefoon afkopen dan wordt je abo een sim only en kan je gelijk verlengen

dus ik heel braaf rest bedrag van toestel afgekocht

melding binne dat me toestel is afbetaald

dus ik trots belle na klantenservice om te verlengen met toestel omdat ik die nodig heb voor me zaak

maken se daar een fout zeggen ze je kan nog niet verlengen

heb 5 producten van kpn

en ben geneigd alles te stoppe 

door een fout van een iemand 

kan ik geen kant op en heb me toestel betaald

en nu nog niks

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Orhan, welkom op het forum! Ik heb je dubbele topic even verwijderd zodat we niet op twee plekken hiermee bezig gaan. Na het (vervroegd) aflossen van je toestel wordt je abonnement een sim only. Je kunt dan die weer verlengen naar een abonnement met toestel. Wel kan het zijn dat het, na het betalen van het toestelbedrag, het een paar dagen duurt voor dit volledig verwerkt is.  Wil je jouw forumprofiel invullen en dat hier even laten weten? Dan ga ik voor je kijken of het al volledig verwerkt is.


@Erik_ Heb ingevuld en je een prive berichtje gestuurd erik 

heb liever dat je

me even beld

 

gr orhan


Dank voor het invullen van je profiel, Orhan. Daarmee zie ik dat we de betaling via iDeal op de 26e netjes hebben binnengekregen en dat dit ook goed is verwerkt. Dus dat is in ieder geval in orde. Vervolgens heb ik nagekeken waarom je dan nog niet gelijk kon verlengen. Het blijkt dat je, na vervroegde aflossing, vanaf de 1e van de volgende maand kunt verlengen. Dat betekent dat jij woensdag, 1 april, kunt verlengen.

Als je liever telefonisch contact wilt hebben, dan kan dat zeker. Daarvoor kun je bellen met 0800-0402.

 

Admin aamvulling: oktober 2022

Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd.

Alleen een ‘echt’ (vanaf het begin) sim-only kan na 3 maanden looptijd opengebroken worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer.

Ook als je jouw toestel afkoopt  behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.

 


@Erik_ 

3 week geleden heb ik mijn toestel in 1x afbetaald, zodat ik mijn abonnement wat dan veranderd in een Simonly kan verlengen met een toestel. 

Helaas blijft mijn verlengdatum nogsteeds staan op oktober 2023. 

Graag verneem ik wat er aan de hand is zodat ik kan verlengen.


Hallo @Delano050 , wat hierboven staat is helaas achterhaald.

Het kan niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd.

Alleen een ‘echt’ (vanaf het begin) sim-only kan na 3 maanden looptijd opengebroken worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer. Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt  behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.