Skip to main content

In mijn KPN staat reeds de hele dag dat ik mijn mobiel contract kan verlengen. Dat klopt ook, ik had de datum al  in mijn agenda gezet.

 

 

Maar, telkens als ik met het nummer dat ik per sms tegestuurd krijg verifieer, krijg ik het bericht dat ik  dit nummer niet kan verlengen !? Is er een storing?

 

 

Hallo @ppmvenlo ,

Vervelend dat het verlengen van jouw abonnement niet lukt. 

Dan maar bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor vandaag tot 20.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

En anders morgen weer vanaf 8.00.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken

 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Tenslotte kun je ook langslopen bij een KPN-winkel. 


@ppmvenlo 

Of laat je huidige abo doorlopen, is dan per maand opzegbaar.

En als je een nieuw toestel moet, is het verstandigste (en goedkoopste!) zelf een toestel te kopen en daar een jou passend sim only abo bij te nemen.


Of als je echt een nieuw toestel wil met abonnement is het zinvol om te kijken bij de grote jongens zoals *koud blauw, bel eenvoudig, of mobiel punt nl. Zij kunnen vaak het gewenste toestel uit voorraad leveren waar je bij KPN rustig een week of langer op moet wachten

 

*ik heb geen aandelen in de genoemde bedrijven en heb de namen creatief veranderd maar je begrijpt ongetwijfeld welke ik bedoel


Dank voor het meedenken. Vanmiddag is het alsnog online gelukt via verlengen. Heb het nieuwe toestel gekocht. A52 goede aanbieding, abonnement gedownsized. Ik ben tevreden. (nog) geen melding van leveringsproblemen, dus hopenlijk morgen in huis. Nogmaals dank voor de tips.

 


Dank voor het meedenken. Vanmiddag is het alsnog online gelukt via verlengen. Heb het nieuwe toestel gekocht. A52 goede aanbieding, abonnement gedownsized. Ik ben tevreden. (nog) geen melding van leveringsproblemen, dus hopenlijk morgen in huis. Nogmaals dank voor de tips.

 

Goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt om te verlengen, @ppmvenlo:blush: Heel veel plezier met je nieuwe toestel gewenst!