Skip to main content

Goedemiddag,

 

Zojuist heb ik gebeld met een mevrouw van uw klantenservice met de vraag hoe het kan dat ik een aanbieding en bevestiging krijg bij het verlengen van mijn mobiele abonnement voor € 16,00 per maand (incl.husselkorting) 2GB , onbeperkt bellen en sms-Sen en dan in “mijn kpn” staat dat ik een contract heb voor € 21,00. Zij vertelde mij dat de korting dan nog niet verrekend is in het abonnement-contract en dat het goed komt... Ik zou daar echter nog wel even een schriftelijke bevestiging van willen krijgen.

Hallo @Tvlhzn ,

In het contract staat altijd de bruto prijs. Want die korting krijg je alleen zolang je aan de voorwaarde voor de korting voldoet. 

 

Dan lijkt het er nu op dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd.  Er wordt nu dus de bruto prijs vermeld waar de korting nog niet van afgehaald is. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Meer info : 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op NetflixSpotify (Family)FOX SportsPluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Op het moment dat ik een mobiel abonnement wil verlengen weet Kpn toch wat ik nog meer af neem ?

Als er iets niet zou kunnen, moeten ze dat ook niet aanbieden. Ik zit nu vast aan een abonnement van een jaar door een verkeerde voorstelling van zaken.


Hoezo? Neem je soms geen internet af bij KPN? Of Telfort? 
 

Als je dat wel doet, dan kun je die korting toch alsnog aanvragen? 


We hebben internet, tv en telefoon van kpn en daarbij gratis fox sport. Door het eerdere antwoord krijg ik het idee dat dat de husselkorting dus niet gaat lukken. Maar nogmaals, op het moment dat ik het mobiele abonnement verleng in mijn kpn en ik zie de aanbieding van 5,00 husselkorting ga ik ervan uit dat dit voor mij geldt. In het nieuwe contract voor het abonnement staat trouwens Een prijs van € 25,00 doorgestreept. En daarna een prijs van € 21,00 genoemd.
 Ik heb een bestelling gedaan voor €21,00 met een korting van € 5,00 dus ik begrijp er niets van. (Die prijs van € 25,00 Komt voor mij helemaal uit de lucht vallen )


Dan heb je nu waarschijnlijk KPN Compleet en voor Internet en TV wijzigt er dan nu niets.  

Voor mobiel ga je KPN Hussel krijgen. 

Klik wel even op die link uit mijn eerste reactie om die 5 euro korting aan te vragen. Want je komt echt wel in aanmerking voor die korting, maar je moet er dus wel even wat voor doen. 

 


Ik wil er graag wat voor doen, maar het gaat niet lukken 😞 Mijn postcode, huisnummer en mobiele nummer zijn goed. Ik krijg echter de melding dat het (nog) niet gelukt is. 

 


Plotseling zo maar in orde. Fijn, bedankt ! 👍


Mooi zo:thumbsup_tone3: , en graag gedaan natuurlijk.