Skip to main content

Hallo Allen,

Sinds gisteren mocht ik mijn telefoon abonnement verlengen. Nu wil ik vandaag verlengen maar staat er een eindatum van 02-12-2037. Gaat hier administratief wat fout of doe ik iets fout? 

Hoi @Autosleutel 

Waarschijnlijk staat er dan al een verlenging actief, en dat moet eerst verwerkt worden eer je opnieuw de verlenging kunt doen.
En dat duurt niet tot 2037, dus wees gerust.
Vertrouw je het niet bel dan even met het gratis nummer 0800 0402
Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten

 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hi @Autosleutel, ik heb sterk het vermoeden dat @huistijger helemaal gelijk heeft en er al een verlenging in staat 😊 Er wordt dan namelijk een ‘fictieve’ datum gekozen, totdat je nieuwe contract ingaat. Op dat moment zal weer de juiste einddatum getoond worden!

Heb je wellicht geprobeerd te verlengen maar dacht je dat dit niet goed ging, en kreeg je daarna deze datum te zien? Dan zal je eerste poging toch zijn geslaagd. Of heb je een foutje gemaakt en je verlenging af geprobeerd te breken? In dat geval, wel even bellen met 0800 - 0402, zodat je verlenging verwijder kan worden en je weer opnieuw een juiste bestelling kunt plaatsen 🙂