Skip to main content

Als ik mijn mobiel abonnement  wil verlengen krijg ik tot 4€korting op je nieuw abonnement  maar kan dan niet terugvinden  wat ik dan moet gaan betalen.

Hallo @Vijv ,

Met kpn Hussel ontvang je iedere maand tot € 7,50 korting als je Internet en Mobiel combineert. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest. Dat geldt voor nieuwe en bestaande klanten: hier staan alle actuele huidige prijzen

 


Dan maakt het niets uit in prijs of ik nu een nieuw abonnement  neem of verleng.


Dat klopt, je krijgt als bestaande klant geen extra korting. Alleen nieuwe klanten krijgen eenmalig een korting of een welkom-kado. 

KPN schrijft : 

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk of een tijdelijke korting. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening :) 


Nou dan hoeven ze dat ook niet te zeggen tot 4€ extra korting

Erg misleidend 


Hey @Vijv, leuk dat je de KPN Community een vraag stelt, welkom op het forum :)

Ik lees dat er verwarring is omtrent het verlengen (vernieuwen) van je mobiele abonnement, je zou € 4,- korting ontvangen? Met kpn Hussel ontvang je iedere maand tot € 7,50 korting als je Internet en Mobiel combineert. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest.

Mocht je een aanbieding hebben ontvangen die anders vermeldt, laat het me dan weten. Dan kijk ik het graag voor je na :)

Ps. op een aantal abonnementen gelden tot vandaag extra kortingen door Black Friday. 


Hallo @Vijv ,

Hier staan alle huidige prijzen :

 https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Nou dan hoeven ze dat ook niet te zeggen tot 4€ extra korting

Erg misleidend 

@Vijv 

Heb je nog gebruik gemaakt van een Black Friday aanbieding ? 


@Noordzee @Nadia @Vijv Alle voormalig Telfort klanten zien dit als ze verlengen!

Echter krijg je de €4 korting niet tijdens bestellen?