Skip to main content

Probeer al vanaf vorige week maandag mijn mobiele abonnement te verlengen. Ben eerst in de KPN store geweest. Omdat ik onder bewind sta moest mijn bewindvoerder toestemming geven. Diezelfde middag heeft ze dat gedaan met de keuze telefoon doorgegeven. Enfin na vele berichten via meerdere fronten probeer ik het op deze manier. Zelf heb ik van de week al meerdere keren geprobeerd om te verlengen zelfs vandaag al 5 keer. Maar ik krijg de bevestiging mail maar niet terug. Aangezien mijn telefoon geen geluid meer heeft en slecht bereikbaar bent zit ik met smart te wachten op een nieuw toestel.

 Wachtend op een antwoord,

 

Groet Jeroen.

even een ander vraagje

 

een week geleden heeft mijn bewind een nieuwe telefoon aangevraagd bij jullie een huawei omdat ik me contract kon gaan verlengen

 

is daar al wat schot in?   want  met mijn  mobiel heb ik wat problemen met me geluid.

 

 

Admin: bericht verplaatst


Hi @Jeroen_kpnforum ,
Als je onder bewind staat kun je niet zelf een verlening doorvoeren.

Wij ontvangen dan graag schriftelijke bevestiging van de bewindvoerder met jouw gegevens. Verder naar welk mobiel abonnement je wilt verlengen. Als je dit met toestel wilt doen natuurlijk ook welk toestel etc.

Je bewindvoerder kan dus een mail naar ons sturen om dit voor je in orde te maken:muscle_tone2: .


Hey @denise,

 

Na lang wachten is alles toch nog goed gekomen, afgelopen maandag einde middag was er de goedkeuring en bevestiging.

 

Dank je wel voor je reactie.

 

Groet Jeroen.


@Jeroen_kpnforum TOP,
Fijn om te horen dat het goed gegaan is :blush: .