Skip to main content
Hallo, ik kan het mobiele abonnement niet verlengen via internet op de mijn kpn schrijft dat ik dat wel kan als ik controleer of het de sms-code komt en op de min kpn website schrijft na verificatie dat het telefoonnummer 

Log in om te verlengen

Je kunt 120 dagen voor het einde van je abonnement al verlengen.

  • Vul je 06 nummer in
  • Je ontvangt van ons een sms'je met een verificatiecode als het nummer bij ons bekend is
  • Vul de code in en verleng je abonnement

Helaas, het nummer lijkt niet verlengbaar

Helaas, je kunt nog niet verlengen. Ga naar MijnKPN. Daar zie je de datum waarop dit wel kan. Abonnementsgegevens
Abonnement
€ 25,49
Einddatum contract
06-11-2022
Verlengbaar per
U kunt nu verlengen

 

Hallo @Baska75 , even een misverstand uit de weg ruimen. Verlengen hoeft niet, je abonnement stopt niet op 6-11-22, maar loopt gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Alleen als het voordeliger is dan nu, kan het handig zijn om te verlengen, maar je gaat dan wel weer een vast contract aan voor 2 jaar.

 


Alleen als het voordeliger is dan nu, kan het handig zijn om te verlengen, maar je gaat dan wel weer een vast contract aan voor 2 jaar.

Het huidige abonnement loopt gewoon door tot 2 november. Dat word niet afgekapt ofzo. Het nieuwe abonnement gaat pas 3 november in. Dus nu al verlengen schiet @Baska75 helemaal niets mee op.

@Baska75 kan beter wachten. Want dat het straks in november nog voordeliger is dan nu is behoorlijk groot. Mobiele abonnementen hebben de trend om steeds goedkoper te worden.

De enige die beter word van dat vroege verlengen is KPN. Want tegen de tijd dat het abonnement in gaat is het al duurder dan dat ze op dat moment verkopen. Waarschijnlijk. 

En dan komt er straks in augustus ofzo ook nog even een inflatiecorrectie voorbij wandelen. Ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat bij abonnementen die nu verlengt worden maar in november pas in gaan. Maar ... tja ... hou het even in het achterhoofd...


Hoi @Baska75, het is vanaf 120 dagen voor de einddatum van het contract inderdaad mogelijk om te verlengen. Het nieuwe abonnement zal dan, zoals Nick al noemt, ingaan na de huidige periode. Als je niet verlengd zal het abonnement gewoon doorlopen zonder wijziging zoals hij en Jan al benoemen.

Wel is het gek dat je de melding krijgt dat je nog niet kunt verlengen en een paar regels verderop staat dat het nu kan. Dat is tegenstrijdig. Zou je je jouw forumprof volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) en een seintje geven als je dat hebt gedaan?