Skip to main content

Wij hebben een oud Hi-abonnement met verdubbeling mb's. In ons geval 8000 wordt dus 16000. Als ik nu verleng ga ik naar Hussel en valt de verdubbeling weg. Het is nu 3 juli waar we dus 16000 hebben gekregen (en daarvan 1600 hebben verbruikt). Als ik vandaag verleng naar 12000 Hussel. Gaat dat dan gelijk in en ben ik dus de 4000 (-1600 verbruikt) kwijt? 

Ik ga er wel even vanuit. Het is een ander contract namelijk en de oude komt te vervallen.


Ik ga er wel even vanuit. Het is een ander contract namelijk en de oude komt te vervallen.

Maar krijg dan nu 12000 mb voor de rest van de maand? Of 12000 minus de 1600 die ik binnen het oude abonnement heb verbruikt? Stel dat ik het over 2 weken doe. Krijg ik dan ook 12000 of in verhouding tot de resterende dagen van de maand (bijvoorbeeld de helft)?


Ik ga er wel even vanuit. Het is een ander contract namelijk en de oude komt te vervallen.

Bij verlengen komt het oude contract inderdaad te vervallen, maar niet direct. Er is eerst nog een opzegtermijn van 1 maand. In die tijd houd je (naar rato) jouw MB’s.


Als je inmiddels buiten contract bent, en dat zal het geval zijn met een oud Hi abonnement, dan gaat het nieuwe abonnement de volgende dag in. De bijbehorende bundel gaat dan ook direct in. De oude bundel komt dan ook te vervallen @SledgehammerNLÂ