Skip to main content

Hallo waarom als ik verlengen mag maar alleen sim only wil moet ik eenmalig €25 euro betalen 

Groetjes hessy

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo waarom als ik verlengen mag maar alleen sim only wil moet ik eenmalig €25 euro betalen 

Groetjes hessy

Niet, dan bent u al dan niet per ongeluk naar een geheel nieuw abonnement aan het kijken. Bij het verlengen van een mobiele abonnement zitten geen eenmalige kosten.


Dank voor het antwoorden ,ik keek naar sim only maar wil dat voor mijn huidige abbonnement 

Grt hessy


Hallo @Hessy 

 

Je kunt gewoon op verlengen klikken en daarna voor sim-only kiezen, dan hoef je geen aansluitkosten à €25 te betalen.

Verlengen hoeft trouwens niet, je huidige abonnement blijft doorlopen zonder toestelkosten na de contractsperiode, het is dan automatisch al een sim-only abonnement, als je later toch een nieuw toestel wilt kan je op dat moment alsnog verlengen.

Je moet dan even kijken wat voordeliger is, niets doen of verlengen naar sim-only.

 


Hallo @Hessy, als je wil en kunt verlengen doe je dat via de speciale verlengpagina: KPN abonnement verlengen Je logt daar in en dan kun je ook jouw abonnement omzetten naar sim only.