Skip to main content

ik probeer mijn abonnement te verlengen via de site, maar dat lukt niet. Als ik op de knop bestellen druk kom ik weer in het scherm waar ik kan zien of ik mag verlengen ?? 

Je kan dat het beste via mijnkpn doen. Overigens hoef je niet perse te verlengen. Als je tevreden bent met je abonnement kan je het ook gewoon door laten lopen. Als je verlengt ga je een nieuw abonnement aan. Eventuele kortingen kunnen dan vervallen. Goed opletten dus!


Hey @pinkie1978, welkom op het KPN forum. Goed om te lezen dat je hier een vraag stelt. Op kpn.com/verlengen kun je jouw nummer controleren én krijg je een persoonlijk aanbod. Controleer of het abonnement (en eventueel toestel) goed bij je wensen aansluit. 

Mocht je nu gebruik maken van KPN Compleet, dan komen de compleet voordelen te vervallen op je mobiele nummer. Je krijgt kpn Hussel voordelen ervoor terug :)

Heb je nog vragen? Stel ze ons gerust, we helpen je graag!


dat heb ik dus al gedaan en ik was al zover om te bestellen, telefoon en alles stonden al in winkelmand, maar toen ik de bestelling wilde bevestigen, kwam ik weer terug op de pagina om te kijken of ik al kon verlengen….. weg bestelling. ik heb het 2 keer opnieuw geprobeerd maar telkens kwam ik weer terug op de verlengpagina…...


Dat is merkwaardig, @pinkie1978.  Zonder enige (fout)melding? Goed dat je het hier meldt. In welk toestel en abonnement ben je geïnteresseerd? Dan gaan we het regelen. Zou je ook jouw gegevens willen invullen in je forumprofiel


Ik heb het zelfde probleem.

 


Hé @Jobbeik, welkom hier. Willen jullie deze Chatbot eens proberen je abonnement te verlengen. Klik dan op ‘Ik heb een andere vraag’. Je wordt dan doorgezet naar een medewerker die jouw abonnement kan verlengen + toestel. Je kunt uiteraard ook naar een kpn winkel bij jou in de buurt. Je krijgt dan meteen je toestel mee (mits voorradig).

Ondertussen, geef ik uiteraard door dat er iets niet helemaal klopt op onze site.

Welke browser (Safari, Chrome, Edge of Firefox) gebruiken jullie? Versie? Via mobiel of laptop? Dan kan ik het doorgeven. Dank alvast :)


Hey @pinkie1978 en @Jobbeik, is het inmiddels gelukt om te verlengen? Ik hoor graag van jullie :)


Die chatbot werkt niet


Mij lukt het ook niet om te verlengen en heb het hetzelfde probleem


Hoi @josiah26, welkom op het KPN forum. Super irritant dat het online niet lukt om je abonnement te vernieuwen. Heb je inmiddels contact hierover gehad met ons? 

 


Mij lukt het ook niet om te verlengen en heb het hetzelfde probleem

Voor mij geldt hetzelfde. Ook de chatbot geeft niet thuis. 

Hoe gaan we dit nu fixen?

Telefonisch wordt je niet doorverbonden naar een medewerker ivm grote drukte? 

 

Ok, dus de verleng website werkt niet (safari, Chrome en Firefox getest), de chatbot doet het niet en telefonisch kan schijnbaar niet? Dat is toch kansloos?

 


Hoi @josiah26  De chatlink uit Nadia's bericht werkt helaas niet meer maar op www.kpn.com/service kun je ook met ons chatten. 
Is het inmiddels gelukt te verlengen of een collega te bereiken?


Ook mij lukt verlengen via mijn kpn niet. 3 x geprobeerd maar kom steeds weer op de verlengpagina. Wat kan ik doen?


Hoi @Aaf66, welkom op het forum! 
Krijg je geen foutmeldingen? De snelste manier om hierover contact met ons te hebben is eigenlijk altijd telefonisch via 0800-0402 of via de chat op  www.kpn.com/service.
Mijn collega's daar kunnen altijd helpen met verlengen!


Ik heb hetzelfde probleem. Via de chat konden ze me ook niet verder helpen. Is er een oplossing voor dit probleem inmiddels?

verschillende browsers geprobeerd


Hey @Sander-77, welkom op het KPN forum. Bij jou lukt het niet om je mobiele abonnement te vernieuwen (verlengen)? Dat is gek! Laten we eens kijken wat het kan zijn. Daarom een aantal vragen:

  1. Heb je geprobeerd met of zonder toestel? 
  2. Wanneer je een nieuw toestel bij je abonnement kiest, wil je die dan met toestelkrediet boven € 250,- toestelwaarde? 

Ik heb het zelfde probleem


Hey @Jurrie86, welkom op het KPN forum. Bij jou lukt het niet om je mobiele abonnement te vernieuwen (verlengen)? Dat is gek! Laten we eens kijken wat het kan zijn. Daarom een aantal vragen:

  1. Heb je geprobeerd met of zonder toestel? 
  2. Wanneer je een nieuw toestel bij je abonnement kiest, wil je die dan met toestelkrediet boven € 250,- toestelwaarde?

Goedemorgen ik heb geprobeerd met toestel. Ja toestel was boven de 250 euro. En wou deze per maand aflossen.


Hey @Jurrie86, lukt het online niet om je abonnement te verlengen met toestel op afbetaling? Dan kun je het beste hulp inschakelen van een kpn adviseur: KPN Keuzehulp
Je kunt online een afspraak inplannen voor advies van een KPN adviseur hoef je de deur niet meer uit. Je kunt vanaf nu videobellen met de KPN Keuzehulp. Zo heb je één-op-één contact met een KPN Adviseur uit de winkel die jou kan helpen met je keuze :) 


Waarom is het niet mogelijk om het contract online te verlengen?


Dat is toch ook mogelijk, waar loop je tegenaan?


De website accepteert mijn bestelling niet 


Wat zegt die dan?

Plaats anders eens screenshots.


De pagina reageert niet. Ik bevestig de bestelling en het werkt niet