Skip to main content

ik probeer mijn abonnement te verlengen via de site, maar dat lukt niet. Als ik op de knop bestellen druk kom ik weer in het scherm waar ik kan zien of ik mag verlengen ?? 

Hallo @De contractverlenging, ik ben ook wel benieuwd waar je precies tegenaan loopt. Wi je jouw abonnement verlengen met een toestel op afbetaling?  Dan kun je het beste hulp inschakelen van een kpn adviseur: KPN Keuzehulp


Zodra ik bij verlengen druk moet ik me nummer invullen en dan zou je een smsje krijgen nou kan zovaal drukken of sms versturen maar ik krijg er elke keer geen 1 binnen heb het wel 20x geprobeerd maar niks


Hallo @Kabouter1993, welkom op het KPN forum! :)

Heel irritant dat het online niet lukt! Het lijkt erop dat de verificatiecode niet goed doorkomt. Je kunt daarom het beste contact met ons opnemen. Dat kan via verschillende kanalen;

Chatten met een KPN-medewerker: Via de Chatbot.  Klik dan op ‘Ik heb een andere vraag’. Je wordt dan doorgezet naar een medewerker die jouw abonnement kan verlengen + toestel.
KPN Winkel: Je kunt uiteraard ook naar een kpn winkel bij jou in de buurt. Je krijgt dan meteen je toestel mee (mits voorradig).
KPN Adviseur op afstand: Vanuit huis goed advies van een KPN adviseur via: KPN Keuzehulp