Skip to main content

Probeer te verlengen maar krijg steeds dit bericht.

 

Hallo @Backerse ,


Als het verlengen online niet lukt, dan kun je bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 
 

Vandaag nog tot 17.00 en anders doordeweeks (vanaf maandag) van 8.00 tot 20.00. 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Tenslotte kun je jouw verlenging regelen in een KPN-winkel. 


Hier hetzelfde. Al een paar dagen.Klantenservice bellen vind ik nog even geen optie, want ik wil gewoon even zelf rustig kijken. 


Voor de prijzen, voorwaarden en toestellen kun je gewoon alvast van te voren kijken op de website kpn.com. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons?icid=toptaak5-alletelefoons


Hartelijk dank voor de reactie. Wat mij echter enorm stoort bij KPN is dat als je gaat bellen er een tarief van 1 euro wordt gehanteerd buiten het normale telefoon tarief.  Mijn vrouw heeft vorige week haar abbonnement op die wijze  moeten veranderen en was achteraf een vermogen kwijt. Zeker te meer, daar  er ….. zoveel wachten voor je zijn.

Waarom ik een “error page” op mijn scherm krijg is nog steeds onduidelijk.


Hoi @Backerse 
Het telefoonnummer van de KPN is geheel gratis 0800 0402

Waarschijnlijk heb je via Google gezocht om het nummer en een peperduur doorverbindt adres gevonden.
Direct 0800 0402 intoetsen en je hebt het gratis KPN-nummer
Heb je een telefoon van de KPN dan kun je ook het nummer 1200 intoetsen, ook gratis.


Graag gedaan @Backerse ,

0800-0402 is inderdaad helemaal gratis.

Bel nooit met zo'n doorverbindservice. Die kosten vaak 100 cent per minuut.  


Hartelijk dank voor de reactie. Wat mij echter enorm stoort bij KPN is dat als je gaat bellen er een tarief van 1 euro wordt gehanteerd buiten het normale telefoon tarief.  Mijn vrouw heeft vorige week haar abbonnement op die wijze  moeten veranderen en was achteraf een vermogen kwijt.

Dat komt omdat je via Google zoekt naar het telefoonnummer van KPN. Dan zijn de bovenste resultaten van belbedrijven die je voor 1 euro per minuut doorverbinden.