Skip to main content

Is vreemd als je abonnement kosten naar laag wilt bij stellen, geen toestel meer mag tot 2 jaar m.a.w.bijvoorbeeld betaal je €36.50 en je wilt naar €22.50.kun je 2 jaar geen toestel krijgen .

Ik begrijp de concept wel van hoog naar laag en vast zitten aan het bedrag , maar niet dat je geen toestel meer mag en je abonnement dan automatisch omhoog kan van €22,50 met toestel b.v €36.50  of hoger .lager begrijp.ik dat het niet kan ,maar hoger met toestel niet. Dus verlaag ik mijn abonnement kosten niet zodat ik straks binnen 2 jaar nieuwe toestel moet.extra kosten €300 ,wat nu ook mijn nieuwe toestoel kost bij kpn €312 samsung s10 +. Grappig.

Hoi @Elssientje, welkom! Als ik het goed lees is je vraag eigenlijk waarom je niet, tijdens de looptijd, van een Sim Only abonnement naar een abonnement mét toestel kunt gaan. Dit was altijd zo, maar het is inmiddels wel mogelijk om dit te doen. De voorwaarde daarbij is wel dat het Sim Only abonnement minimaal drie maanden oud is. Dit kan dan via de klantenservice uitgevoerd worden.


Beste Erik ik ben meer dan 20 jaar klant van kpn was een beetje frustratie, ben bij kpn winkel geweest en de dame heeft me uitgelegd wasrom ?

Nu heb ik een abonnement met toestel €36.50 mag naar €22,50 !alleen dan kan ik 2 jasr geen toestell nemen wel over 3 mnd is nu duidelijk waarom .

28 nov 2020  gaat mijn abonnement automatisch omlaag daarna kan zien of ik weer een toestel wil 

Vriendelijke dank voor uw reactie 

Els