Skip to main content

Goedenmiddag

 

helaas na 10 jaar kpn ga ik kpn verlaten

 

heb abloment maandelijks opzegbaar

gisteren ging ik naar extern bedrijf phone house om te verlengen met toestel op factuur

dit ging fout dus product laten annuleren 45 mjj met phonehouse medewerker aan de lijn gezeten eindelijk kpn aan de lijn 

nee meneer is geanneleerd alles wordt terug gezet naar oude

kpn gebeld ze kunnen abloment niet eens vinden

dus leg het verhaal uit

ze begrijpen me niet en dan wordr er niet geluisterd terwijl ik in 14 dagen bedenktijd zit

en dus ruim optijd annuleer

wordt van kastje na muur gestuurd 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

@Orhan 

De kans is aanwezig dat phone house uw abonnement nog niet eens bij KPN had ingediend. Misschien doen ze dat in batches 1 of 2 keer per week ofzo.


@Nick83 nee is ingediennd en zie dit ook verwerkt in app staan dat me contract veranderd is 

daarna toch met phone house samen gebeld en kpn geeft aan we zien het annulering 

dan safe gesproken en die zegt we zien niks

het is gewoon een puinhoop

maar kpn heeft 3 dagen om dit op te lossen 

zoniet ben ik weg 

me geduld is op


Hallo @Orhan voor klachten zul je toch bij The Phone House moeten zijn, daar ben je klant. Ze mogen je niet afschepen met het zeggen neem maar contact met KPN op. Zij zijn KPN-reseller en handelen in en uit naam van KPN.

Als je iets met je auto hebt ga je naar de garage waar je die gekocht hebt en niet naar de importeur of fabrikant.

 

 


Weetje ben klaar mee phone house zegt dat gedaan is kpn zegt van niet 

weetje wat we doen 

onze wegen gaan scheiden


Hallo @Orhan, wat een vervelende situatie! Ik zag dat je je gegevens al had ingevuld en heb direct even voor je gekeken. De annulering moet echt door de Phone House worden geregeld. Zij hebben hun eigen ingang mocht dit niet goed gaan. Ik kan dit helaas niet voor je oplossen. Ik raad je dus aan om terug te gaan naar de Phone House, zodat zij je hiermee kunnen helpen. 


Is al 20 keer voor gebeld ook door phone house 

en lukt maar nier maar heb geduld dan gaan we gewoon weg bij kpn indien nodig want wordr niet aan de klant gedacht en geluisterd


Ik begrijp dat het erg frustrerend is, helaas kan ik je hier niet helpen. Dit hoort echt de verkoper (Phone House) voor je te regelen. 


Is al 20 keer geregeld

 

ik ga weg bij kpn als vrijdag niet geregeld is


Snap je nou echt niet dat Kpn niets voor je kan doen? Je hebt zaken gedaan met Phone House. 


Ik snap dat kpn niks kan doen de medewerker van phone beld naast me kpn 

en zegt het is geregeld dus is de mederwerker niet meer fout toch 

en dit begrijpen jullie niet