Skip to main content

Ik heb in oktober het abonnement van mijn vrouw verlengd.helaas tot op heden de bijbehorende Apple 11 red nog steeds niet ontvangen.krijg alleen bericht niet leverbaar we houden u op de hoogte . Diverse keren contact gehad met klantenservice . 
nu mijn vraag .hoe kan ik het abonnement opzeggen.nu KPN nalatig is en ook geen andere optie bied . 

Van harte welkom op ons forum @Corne1970!

Ik begrijp dat je vrouw al een poos op haar nieuwe toestel wacht, ik kan me voorstellen dat ze 'm inmiddels heel graag wil hebben. Je kunt de status van de bestelling volgen in Mijn Bestelling. We zijn voor de levering van de iPhone 11 afhankelijk van de leveringen die we van Apple krijgen. We krijgen alle toestellen helaas niet in één keer geleverd maar in kleine hoeveelheden, waardoor het ervan af hangt of het door jou bestelde toestel bij de levering zit. 

Als jullie liever niet meer afwachten, dan raad ik je aan om even te bellen of chatten met onze klantenservice. Via die weg kunnen mijn collega's je helpen met de bestelling en de mogelijkheden tot annuleren. Ik hoop dat het snel op een goede manier is opgelost.