Skip to main content

Hoi, 

Ik heb mijn abonnement verlengd, en hierbij een iPhone 13 gekozen. Maandag heb ik deze besteld, en volgens KPN zou de telefoon dinsdag binnen komen. Nu staat echter de bestelling nog steeds op controleren. Enig idee hoe lang ik nog moet wachten? 

Hi @95A, ik zie dat je na het plaatsen van dit bericht nog contact met ons hebt gehad en dat je al uit is gelegd dat de door jou bestelde variant momenteel niet voorradig is. Balen dat hier onduidelijkheid over is ontstaan, dit valt een beetje tegen natuurlijk 😕

Hopelijk wordt je toestel volgens verwachting volgende week geleverd!


Hi @95A, ik zie dat je na het plaatsen van dit bericht nog contact met ons hebt gehad en dat je al uit is gelegd dat de door jou bestelde variant momenteel niet voorradig is. Balen dat hier onduidelijkheid over is ontstaan, dit valt een beetje tegen natuurlijk 😕

Hopelijk wordt je toestel volgens verwachting volgende week geleverd!


• Ja goed verhaal wel. Zou de 23ste geleverd worden pas. Heb hem gisteren al ontvangen! 😬


Hi @95A, ik zie dat je na het plaatsen van dit bericht nog contact met ons hebt gehad en dat je al uit is gelegd dat de door jou bestelde variant momenteel niet voorradig is. Balen dat hier onduidelijkheid over is ontstaan, dit valt een beetje tegen natuurlijk 😕

Hopelijk wordt je toestel volgens verwachting volgende week geleverd!


• Ja goed verhaal wel. Zou de 23ste geleverd worden pas. Heb hem gisteren al ontvangen! 😬

 

Ah kijk aan! Dat is goed nieuws 😊 Wij kunnen niet zien hoeveel toestellen er binnen gaan komen, en weten ook niet precies wanneer er weer een levering volgt. Zodoende weten wij dus ook niet wanneer specifieke klanten aan de beurt zijn voor uitlevering. Jouw bestelling staat (ook nu) nog op in behandeling, en meestal houdt dat in dat iemand zijn of haar toestel nog niet ontvangen heeft. Vandaar mijn onterechte conclusie dat je zou moeten wachten op de levering van volgende week 😉