Skip to main content

Wilde mijn mobiele abonnement verlengen waar het contract van af liep in mei 2017 met nieuw toestel erbij , deze besteld gisteren en nu krijg ik vandaag een email dat ik nog niet kan verlengen maar pas in januari 2100, dus ze hebben het gecanceld ? Heb dit nog nooit gehad bij KPN, hoe kan dit ? En dan staat er zo mooi dat je al 4 maanden van te voren al weer een nieuw toestel kan krijgen ? Bij mij is het 3 jaar later en het kan niet ?

Hallo @Betsy78,

Als je gisteren verlengd hebt past MijnKPN je einddatum gelijk aan naar het jaar 2100. Dit om te voorkomen dat je per ongeluk meerdere verlengingen doorvoert. 

Is er in de mail gisteren al bevestigd dat je verlenging er in staat?


Kreeg alleen dit gestuurd

Uw bestelling is geannuleerd omdat u nog niet in aanmerking komt voor een verlenging.

 


Foutje te snel gedrukt.

Ben gaan kijken bij mijn kpn staat er verlenging kan pas in 2100, mijn toestel is uit 2015 ? Abonnement contract liep af in 2017 ? Voorheen nooit gehad zo, mijn toestel valt bijna uit elkaar 


Hallo @Betsy78,

Het snelste is nu om even te bellen met 0800-0402. Deze kunnen dan snel even met je meekijken.
Je contract verloopt niet in 2100, dat zal wat zijn. ;)


Nee dat weet ik dat mijn contract dan niet verloopt, dat was al in 2017, maar wil nu verlenging doen met nieuwe telefoon en dat kan pas in 2100 zeggen ze


@Betsy78 Goedemorgen! Welkom op het KPN Forum 🙂.  Ben je er nog uitgekomen? Ik loop dat anders graag nog even voor je na. Zou je dan jouw profiel  nog even kunnen invullen voor mij? Dan kijk ik even.


Nee , ik wil gewoon een nieuwe telefoon met behoud van nummer


De datum die je ziet staan in MijnKPN is niet correct. Dit komt waarschijnlijk doordat het abonnement erg oud is en dat bij het overzetten van dit type abonnement naar onze nieuwe systemen er dan per abuis gekozen is voor een fictieve einddatum. Je kan dit abonnement gewoon verlengen! Ik zou je dan willen adviseren om even te bellen met 0800-0402 of om even langs een KPN Winkel te gaan als je daar toe in de de gelegenheid bent. Dan maken mijn collega's dat verder voor je in orde! 


Reageer