Skip to main content

Ik heb 3 maart mijn mobiele abonnement verlengt. 

Nu staat er dus al vanaf 3 maart op controleren. 

Ik heb al een mail gehad dat ze zeggen dat ze ermee aan de slag gaan. 

De telefoon is al gereserveerd. 

Hoelang duurt dit nog? 

En wanneer krijg ik het binnen?

Ojee @ChantalTuithof, niet zo leuk dat je moet wachten op je nieuwe toestel :slight_frown:

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad, dat je bestelling niet helemaal goed bleek te gaan en dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Excuus dat dit niet helemaal soepel is verlopen. Ik hoop dat je je toestel nu alsnog snel zult ontvangen!


@Maja_  

Ik heb inderdaad contact gehad. 

Maar de nieuwe bestelling staat weer op controleren. Ik had KPN weer gebeld en die zijden dat dit komt omdat ze geen exacte datum hebben wanneer de telefoon binnen komt.


@Maja_  

Ik heb inderdaad contact gehad. 

Maar de nieuwe bestelling staat weer op controleren. Ik had KPN weer gebeld en die zijden dat dit komt omdat ze geen exacte datum hebben wanneer de telefoon binnen komt.

 

Dat klopt, we zijn voor de levering van de toestellen volledig afhankelijk van Samsung en weten van te voren niet wanneer en hoeveel we per variant binnen zullen krijgen. In het geval van de Pink Gold die jij hebt besteld, kan ik aangeven dat alle varianten ‘medio maart’ weer geleverd zullen worden. Dit is een vrij vage term en we weten dus ook niet hoeveel stuks er geleverd gaan worden. Ik had je graag meer duidelijkheid willen geven, maar meer dan dit kan ik er niet over zeggen :grimacing: