Skip to main content

Goede morgen,

Mijn abonnement met toestel mog verlengt worden. Dit is allemaal ingevuld en toegestuurd naar jullie door mijn bewindvoerder. Hoelang duurt het voor dat het in behandeling word genomen. En wij daar een reactie op krijgen. Groet Tessa 

Hallo @Tes12345 ,

Over het algemeen binnen twee werkdagen. In die periode worden controles gedaan op de kredietwaardigheid en mogelijk op de beschikbaarheid van een nieuw gewenst toestel. 


Beste noordzee, 

Het is al meer dan een week geleden. Kunnen jullie checken hoe het er mee staat. Groet,

Tessa


Hallo @Tes12345, welkom op het KPN Forum!

Ik begrijp dat je graag meer informatie wilt over de verlenging die door jouw bewindvoerder is aangevraagd.

Ik kan voor je controleren of de aanvraag goed is doorgekomen. Maar als dit niet het geval is, dan zal de bewindvoerder opnieuw contact met ons op moeten nemen om dit alsnog in orde te maken. Je kunt eventueel dus ook direct de bewindvoerder vragen.

Mocht je toch willen dat ik het voor je nakijk, dan wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?