Skip to main content

Goedendag,

ik mag vandaag mijn abonnement verlengen maar mijn oude abonnement loopt in principe door tot december. Als ik nu een abonnement met telefoon neem, krijg ik dan de factuur van die telefoon na december? Of betaal ik gelijk voor die telefoon? 

Hallo @samanthaS , als je nu verlengt krijg je wèl meteen de gekozen telefoon en de verlenging gaat in op de verlengingsdatum.

Hoe het met het betalen gaat weet ik (nog) niet want zelf ben ik (nog) Telfort-klant.

Succes


@JanD Bedankt voor uw berichtje!


Hi @samanthaS, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD jouw vraag deels al heeft beantwoord, waarvoor dank :relaxed:. Je mag 120 dagen voor het einde van het contract verlengen. Het huidige abonnement loopt dan door tot het contract is afgelopen. Daarna start automatisch het nieuwe abonnement. Als je bij de verlenging kiest voor een nieuw toestel, dan krijg je deze direct (indien hij op voorraad is). De eventuele eenmalige bijbetaling voor het toestel wordt op de eerstvolgende of de daaropvolgende factuur (na de verlenging) berekend. De maandelijkse toestelkosten worden wel pas berekend op het moment dat het nieuwe abonnement start. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Reageer