Skip to main content

Ik heb op 3 mei mijn huidige mobiele abonnement verlengd en vrijwel meteen daarna deze verlenging geannuleerd omdat ik toch liever wil verlengen met toestel ivp sim only.

Via de mail heb ik hier een bevestiging over ontvangen en daarin stond vermeld dat er telefonisch contact met mij opgenomen zou worden. Tot op heden heb ik hier nog niets over vernomen.

Nu wil het toeval dat ik sinds gisteren problemen heb met mijn huidige telefoon en ik graag snel wil verlengen met de aankoop van een toestel. Maar dat lukt niet omdat de annulering van de sim only verlenging niet verwerkt is. Wat kan ik nu het beste doen om dit op te lossen?

Hoi Daantje, welkom! De kortste klap is om even telefonisch of via chat contact op te nemen. Je kunt dan namelijk direct worden doorverbonden naar de opzegafdeling die dit kan controleren. Want na anderhalve week had hier al wel wat mee moeten gebeuren. Ik kan hier ook even voor je kijken naar de status. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt.


Dank je wel Erik, ik heb mijn forumprofiel aangevuld met o.a. mijn klantnummer.

Mocht je meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.


Dank, @Daantje2! Ik zie hier géén annulering, dus die is niet binnengekomen, of niet goed verwerkt. Ik kan dit niet annuleren, daarvoor moet je echt contact hebben met de afdeling opzeggingen. En omdat je 14 dagen annuleringstermijn bijna voorbij is raad ik je dan ook aan om zo snel mogelijk te bellen (0800-0402) of te chatten. Je komt dan of gelijk bij de collega's terecht of je kunt naar ze doorverbonden worden.