Skip to main content

We hebben 2 mobiele telefoons met hetzelfde contract. Toch wordt voor toestel 1 maandelijks een bedrag van € 15,70 in rekening gebracht en voor het 2e toestel € 16,18.

Waarom dat verschil? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik verwacht een reaktie van.jullie op mijn vraag 

 


Spelen jullie spelletjes en de aanhouder wint !!

WAARDELOOS !!!


Het verschil zit hem.alleen in de abonnementskosten

 


Een reactie kan een paar dagen duren @Jef Vrancken 

Maar ik vermoed dat het met inflatiecorrectie te maken heeft. Het ene abonnement zal net voor de inflatiecorrectie afgesloten zijn, het andere abonnement net er na.


Waarom laten jullie vragen.stellen, maar blijven antwoorden uit ! Dit heeft geen enkele zin als je pretendeert een vraagbaak te zijn voor klanten met vragen en/?of problemen .


Wat een reaktie. Dit schaft duidelijkheid.zeg !

WAARDELOOS antwoord ! Ik verwacht een.klip en klaar duidelijk antwoord. Zo moeilijk is die vraag toch niet!


Je krijgt ook een officieel antwoord maar dat kan een tijdje duren (dag of 2) dus even geduld aub.


Wat een reaktie. Dit schaft duidelijkheid.zeg !

WAARDELOOS antwoord ! Ik verwacht een.klip en klaar duidelijk antwoord. Zo moeilijk is die vraag toch niet!

Het is de toon die de muziek maakt @Jef Vrancken …..gedraag je gewoon een klein beetje, deze toon is echt nergens voor nodig.


Hallo @Jef Vrancken , dit is het KPN forum waar KPN klanten elkaar helpen met het vinden van antwoorden en oplossen van bekende problemen. KPN medewerkers springen bij voor zaken die privacygevoelig zijn en/of klantspecifiek zijn. Maar dat duurt meestal een paar dagen.

Voor direct contact met een KPN medewerker kan je bellen (0800-0402) en is er de Chat.

Ga daarvoor naar https://www.kpn.com/service.htm , kies “Mobiel” en dan “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan vind je alle contactmogelijkheden.

Tot slot: Houd het aub gezellig, we doen ons best om je te helpen.


Welkom op het forum @Jef Vrancken. Ik zie dat je al op je manier van communiceren aangesproken bent, dus daar zal ik niet verder op ingaan behalve dat ik dit

Voor direct contact met een KPN medewerker kan je bellen (0800-0402) en is er de Chat.

Ga daarvoor naar https://www.kpn.com/service.htm , kies “Mobiel” en dan “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan vind je alle contactmogelijkheden.

benadruk indien je vraag echt zo'n spoed heeft. 

Dan het factuurverschil. Heb je de factuur zelf ook geopend en bekeken? Hier staat namelijk op dat het om de inflatiecorrectie gaat die elk jaar in oktober plaatsvindt. Citaat van kpn.com:

Hoe heb ik informatie gekregen over de inflatiecorrectie?

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement. Daar lees je ook wat dit voor jou betekent.

Ik verwacht een.klip en klaar duidelijk antwoord.

Hopelijk heb je die nu. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten. 


Oei, Oei wat een lange teentjes echt zielig !

 


Oei, Oei wat een lange teentjes echt zielig !

 

Wat een ontzettende dooddoener zeg😂 Lees je eigen berichten eens terug, dat is pas ‘zielig’. Doe gewoon een beetje normaal, krijg je veel meer voor elkaar…..


Reageer