Skip to main content

Ik heb onlangs precies hetzelfde gehad;

Ging twee weken geleden voor reis naar de VS en Canada; in NL op de app gekeken wat de mogelijkheden waren (zelfs met land selecteren) en kreeg alleen 100 en 500 MB/min/sms. Deze laatste gekozen voor 39.99. 

 

Vervolgens na aankomst in VS krijg ik een sms met aanbod voor 2000 MB/min/sms voor veel goedkopere tarieven (29.99). Voelde me dus behoorlijk opgelicht. Via de KPN chat geprobeerd om hier uitleg over te krijgen, maar tevergeefs; vooral botte antwoorden van medewerker dat het echt compleet andere bundels zijn en dat deze alleen per sms te bestellen zijn… Vervolgens vind ik op de website van KPN dat er ook nog de optie 2000 data is (voor 19.99), hetgeen ik eigenlijk vooral naar op zoek was. 

Vind dat echt vreemd, zeker omdat je in de app kunt zoeken per land en je dan dus blijkbaar alleen de duurste opties te zien krijgt….

 

Zijn er meer mensen met deze ervaring of mensen die het teveel betaalde geld van KPN terug hebben gekregen?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Welkom op het forum @Martijn_Ams! We hebben recentelijk nieuwe bundels ingevoerd. Die zijn nog niet overal gelijk gemaakt. Het klopt dus dat nu nog via verschillende kanalen verschillende informatie staat. Voor alleen data is de website inderdaad de voordeligste manier. Ik ga voor je kijken of we een oplossing kunnen vinden. 

De update om overal dezelfde bundels te koop te hebben komt binnenkort.