Skip to main content

Onlangs heb ik het mobiele nummer van mijn echtgenote toegevoegd aan de KPN Thuis-Hussel

Waarom betaal ik voor het ene abonnement meer als voor het andereĀ 

HalloĀ @Samsung A50 apĀ ,

De tarieven van de mobiele abonnementen (voor nieuwe klanten)Ā wijzigen regelmatig. De bestaande klanten betalen gedurende de looptijd van het contract en vaak ook nog daarna de afgesproken prijs. En er vindt jaarlijks per 1 oktober een inflatiecorrectie plaats. Ā 

De kans is groot dat je op dit moment voor een nieuw abonnement minder betaalt dan Ć©Ć©n of twee jaar geleden.

En soms heb je acties waar je tijdelijk van kan profiteren. Ā 


Dag @Samsung A50 apĀ Zoiets kan meerdere redenen hebben en Noordzee noemt al een paar goede. Het kan te maken hebben met het type abonnement dat je afneemt. Soms is er ook sprake van een korting of een ander voordeel. Het is erg lastig om iets te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal. Heb je de verschillende facturen al eens naast elkaar gelegd? Wellicht heldert dat het Ć©Ć©n en ander op?Ā 

Verder: het KPN Forum is bedoeld als platform waarop onze klanten met elkaar in gesprek kunnen gaan. Moderators zoals ik begeleiden de gesprekken en we kunnen zeker helpen als je er met de community niet uitkomt.Ā Onze community weet heel veel van KPN-gerelateerde zaken en zeker ook van de verschillende abonnementsvormen, dus hoe meer je vertelt hoe makkelijker het wordt om duidelijkheid te krijgen. Kun je iets meer informatie geven over waar je precies tegenaan loopt?Ā 


HalloĀ @Samsung A50 apĀ ,

De tarieven van de mobiele abonnementen (voor nieuwe klanten)Ā wijzigen regelmatig. De bestaande klanten betalen gedurende de looptijd van het contract en vaak ook nog daarna de afgesproken prijs. En er vindt jaarlijks per 1 oktober een inflatiecorrectie plaats. Ā 

De kans is groot dat je op dit moment voor een nieuw abonnement minder betaalt dan Ć©Ć©n of twee jaar geleden.

En soms heb je acties waar je tijdelijk van kan profiteren. Ā 

@Samsung A50 apĀ 

Is het duidelijk zo? Of zijn het hele verschillende abonnementen?Ā 


Duidelijk, ga contact opnemen met KPN.

Discussie gesloten