Skip to main content

Ontving een sms dat mijn mobiele voordeel vervalt ivm factuur adres die niet in het systeem bekend is maar heb internet en twee mobiele nummer in gebruik op hetzelfde adresĀ 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @BB001. Om KPN Compleet of Husselvoordelen te ontvangen, is het belangrijk dat deĀ abonnementen op hetzelfde abonnement aangemeld zijn.Ā 

We kennen 2 soorten adressen:

  1. Contactadres: het adres waarop het abonnement geregistreerd staat.
  2. Factuuradres: het adres waarop je de factuur van het abonnement ontvangt.

Voor mobiele abonnementen is het factuuradres belangrijk. Is deze niet hetzelfdeĀ als het abonnement van jouw Thuis abonnement? Dan komen de voordelen te vervallen. Het is daarom belangrijk om alle adressen goed te controleren.

Je kunt jouw factuuradres wijzigen via MijnKPN. Lukt dit niet? Bel ons dan op 0800 0402 (gratis).


Hi Denise,

Dank je voor je berichtje. Ik heb beide contactadressen en factuuradressen gecontroleerd via MijnKPN en zijn alle vierĀ hetzelfde. Bellen met 0800-0402 geeft mij een link naar het wijzigen van adressen dus leg ik m weer even hier terug.Ā 
Ā 

Ā 


Het vervelende is dat ik dit niet voor je mag wijzigen. Voor een wijziging aan het mobiele abonnement moet namelijk een verificatie sms gestuurd worden. Deze kunnen we alleen versturen bij direct contact. Ik moet je dus toch vragen even te bellen met 0800 0402.

Nadat je een link van ons krijgt toegestuurd, wordt het even stil aan de andere kant van de lijn. Dit is om jou de kans te geven om de sms te bekijken. Maar als je aan de lijn blijft, word je doorverbonden naar een medewerker.


zojuist gebeld met 0800 0402 en alles staat goed volgens de vriendelijke man aan de andere kant en ook zover ik kanĀ zien in MijnKPN. Blijft de vraag waar de smsā€™jes vandaan komen (eergisteren nog)Ā mbt vervallen van voordeel. We kijken het nog even aan, misschien blijven de berichtjes inmiddels uit.Ā 
In ieder geval bedankt voor het meedenkenĀ 


Als je straks toch nog weer smsā€™jes krijgt, trek dan gerust weer aan de bel.