Skip to main content

Hallo,

Ik heb de aankoopbewijs nodig van mijn telefoon ivm schade zouden jullie deze kunnen mailen naar mij?

Groetjes Dies

Ik snap niet dat KPN de facturen  (nog steeds) niet aan MijnKpn koppelt.

Bij iedere webshop kan ik mijn facturen van jaren terug nog gewoon inzien.

Maar ja, zo hou je wel lekker je klanten enpersoneel bezig.

 


Hallo,

Ik heb de aankoopbewijs nodig van mijn telefoon ivm schade zouden jullie deze kunnen mailen naar mij?

Groetjes Dies

@Dies Snoodijk Vul je forum profiel een met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Ik snap niet dat KPN de facturen  (nog steeds) niet aan MijnKpn koppelt.

Bij iedere webshop kan ik mijn facturen van jaren terug nog gewoon inzien.

Maar ja, zo hou je wel lekker je klanten enpersoneel bezig.

 

@Vlijm je zit in andermans topics te posten en je kunt het beste een eigen topic starten met je vraag


Goedemiddag @Dies Snoodijk, bij jouw contract zit ook een aankoopfactuur bijgesloten van jouw toestel. Mocht je deze niet nu niet kunnen vinden is een vervangend aankoopbewijs op te vragen via de klantenservice. 

De klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”

Via het forum kan ik je ook helpen, duurt alleen dan wel waarschijnlijk iets langer. Vul dan even jouw forumprofiel een met je postcode, huisnummer en klantnummer en ook het 06-nummer. 


Dag Jeroen,

Dank voor je antwoord. Wat wel een verbeterpunt is, is om dit via jullie Mijnkpn bijvoorbeeld te vermelden. Nu moet ik er via een forum achter zien te komen dat dit de route is.. Gezien dezelfde vraag ook al in 2019 werd gesteld door meerdere personen lopen jullie hierin wel wat achter. 
 

Met vriendelijke groet,

Dies Snoodijk