Skip to main content

Ik ben in week 3 maar ik mag hopen dat ik volgende week wel mijn nieuwe toestel mag ontvangen want hoe mooi de oplossing ook is het duurt wel echt ontzettend lang! Ik ben ontzettend slecht bereikbaar en dit is super frustrerend ook op het moment dat iemand je belt en je continue weg valt is toch niet leuk meer… ik vind het wel raar dat je binnen 4 weken beloofd en hier een bevestiging van stuurt in de mail en vervolgens deze meneer blijkbaar als 5 weken laat wachten 🤔ik ben nu ook angstig dat dit mij gaat overkomen

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Annab28, welkom op ons forum, ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, ik hoop dat je het toestel deze week nog hebt. Als de 4 weken voorbij zijn, wil je ons dan even aan de mouw trekken?

Meer informatie over het issue en het proces kun je hier vinden:

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.


Hoi @Annab28, welkom op ons forum, ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, ik hoop dat je het toestel deze week nog hebt. Als de 4 weken voorbij zijn, wil je ons dan even aan de mouw trekken?

Meer informatie over het issue en het proces kun je hier vinden:

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Hallo Thomas, ik heb nog steeds mijn toestel niet ontvangen


Beste @Annab28, wat jammer om te lezen! Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.


Beste @Annab28, wat jammer om te lezen! Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.

Gedaan


Bedankt voor je gegevens @Annab28, ik zie hier in de aantekeningen van 24-11-2022 dat we proberen je toestel binnen 4 weken te leveren, dit moet deze week dus nog wel zijn. Als je hem volgende week nog niet hebt, wil je dan nog even aan de bel trekken?


Bedankt voor je gegevens @Annab28, ik zie hier in de aantekeningen van 24-11-2022 dat we proberen je toestel binnen 4 weken te leveren, dit moet deze week dus nog wel zijn. Als je hem volgende week nog niet hebt, wil je dan nog even aan de bel trekken?

Ik heb nog altijd niks ontvangen 😒


Waar blijft mijn iPhone want ik ben het helemaal zat en anders ga ik stappen ondernemen… belofte’s worden niet na gekomen en het word elke x uitgesteld.. als ik een ongeluk krijg en ik kan niet bellen door jullie valse beloftes dan komt daar een heel fijn nieuws bericht van denk ik 😉 


Bedankt voor je gegevens @Annab28, ik zie hier in de aantekeningen van 24-11-2022 dat we proberen je toestel binnen 4 weken te leveren, dit moet deze week dus nog wel zijn. Als je hem volgende week nog niet hebt, wil je dan nog even aan de bel trekken?

Hallo Thomas heb je misschien ook nieuws of ?


Hallo @Annab28, ik ben dan wel geen Thomas maar heb wel voor je navraag gedaan richting de afdeling die over de iPhone 12 verzending gaat. Zodra we iets horen, laten we jou dit weten. 


Hallo @Annab28, ik ben dan wel geen Thomas maar heb wel voor je navraag gedaan richting de afdeling die over de iPhone 12 verzending gaat. Zodra we iets horen, laten we jou dit weten. 

Oké ben benieuwd!


Zodra jullie niks weten laten julllie niks horen ik wil niet vervelend doen hoor maar er komt maar geen reactie! Ik moet er elke x zelf achteraan en we zijn nu verdorie weet ik veel Hoelang verder ik vind dit echt super vervelend! Ik ben totaal niet telefonisch bereikbaar… ik wacht 4 weken vervolgens 10 dagen met jullie beloftes en er komt maar niks! Als jullie beloftes niet na kunnen komen en jullie weten dit al van te voren doe dan geen beloftes! Ik heb meer begrip voor eerlijkheid en afspraken die na komen dat dit!

ik kom namelijk elke maand ook netjes mijn afspraken na en ik betaal mijn rekening (zelf wanneer het gene waar ik voor betaald al 6 maanden niet werkt!) zou fijn  zijn als jullie eens zelf persoonlijk bellen of iets ipv dat de klant elke x er zelf via een forum of iets dergelijke contact moet opzoeken omdat ze niks van jullie horen.

ik mag hopen dat er actie wordt ondernomen word! 
 

 


Hallo @Annab28, ik ben dan wel geen Thomas maar heb wel voor je navraag gedaan richting de afdeling die over de iPhone 12 verzending gaat. Zodra we iets horen, laten we jou dit weten. 

Oké ben benieuwd!

Bedankt voor je gegevens @Annab28, ik zie hier in de aantekeningen van 24-11-2022 dat we proberen je toestel binnen 4 weken te leveren, dit moet deze week dus nog wel zijn. Als je hem volgende week nog niet hebt, wil je dan nog even aan de bel trekken?


 

 

???


Hoi @Annab28, wij wachten nog op reactie van onze collega's


Hoi @Annab28, wij wachten nog op reactie van onze collega's

Het duurt echt ontzettend lang! 4 weken 10 dagen alles is verstreken en opnieuw moeten we weer contact met jullie zoeken ipv dat het van jullie kant komt….


Ja, ik ben het helemaal met je eens. Helaas heb ik nog geen terugkoppeling en ga ik er nog eens voor je achteraan.


Ja, ik ben het helemaal met je eens. Helaas heb ik nog geen terugkoppeling en ga ik er nog eens voor je achteraan.

Graag! Ben benieuwd want ik kan niet gebeld meer worden blijkbaar..



We zijn alweer een maand verder… en toen was het weer stil


Mijn collega @Marcia_ heeft gisteren voor jou een melding gedaan. Nu blijkt dat na jouw akkoord er een verkeerd IMEI nummer bij de verzendpartij terecht is gekomen, waardoor de verzending van de iPhone 12 nog altijd op zich laat wachten. Eerder vandaag is dan alsnog het juiste IMEI nummer van jouw iPhone 11 doorgegeven. 


Mijn collega @Marcia_ heeft gisteren voor jou een melding gedaan. Nu blijkt dat na jouw akkoord er een verkeerd IMEI nummer bij de verzendpartij terecht is gekomen, waardoor de verzending van de iPhone 12 nog altijd op zich laat wachten. Eerder vandaag is dan alsnog het juiste IMEI nummer van jouw iPhone 11 doorgegeven. 

Mijn collega @Marcia_ heeft gisteren voor jou een melding gedaan. Nu blijkt dat na jouw akkoord er een verkeerd IMEI nummer bij de verzendpartij terecht is gekomen, waardoor de verzending van de iPhone 12 nog altijd op zich laat wachten. Eerder vandaag is dan alsnog het juiste IMEI nummer van jouw iPhone 11 doorgegeven. 

En Hoelang moet ik nu nog wachten dan ?


Op dit moment kan ik dat nog niet aangeven. Mochten we concretere info hebben, dan laten we dat weten.Â