Skip to main content
Beantwoord

Vervangende simkaart activeren lukt niet

  • December 24, 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik wil mijn vervangende simkaart activeren maar krijg steeds de melding dat mijn nummer onbekend is.


*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Johnny Faber, welkom op het forum! 
Waar loop je precies vast? Soms is het een kwestie van het later nog eens proberen maar als het blijft mislukken kijk ik natuurlijk graag even mee!
Kun je het simkaartnummer, je 06-nummer, laatste 3 cijfers van je iban en je adres invullen op je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2020

Hoi @Johnny Faber, welkom op het forum! 
Waar loop je precies vast? Soms is het een kwestie van het later nog eens proberen maar als het blijft mislukken kijk ik natuurlijk graag even mee!
Kun je het simkaartnummer, je 06-nummer, laatste 3 cijfers van je iban en je adres invullen op je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 25, 2020

Kunnen we je hier nog verder mee helpen @Johnny Faber? Of heb je het inmiddels voor elkaar gekregen? Hoor het graag :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2021

Hoi,

Simkaart is reeds actief, echter kan er niet mee bellen, wel gebeld worden.

Bij opstarten van het toestel vraagt hij ook niet naar de simcode.

Mvrg. Johnny Faber

*admin: privégegevens verplaatst naar profiel


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Johnny Faber, het nummer wat je geplaatst had (is verplaatst naar je profiel) is niet bekend bij KPN. Klopt deze wel?
Kun je daar de rest van je gegevens waar mogelijk ook invullen?

Gebeld kunnen worden is een goed teken, krijg je ook iet te horen als je uit probeert te bellen? Heb je je toestel ook al herstart?