Skip to main content

Ik heb vanmiddag in een KPN-winkel een vervangende simkaart gehaald. Die zou geactiveerd moeten zijn, maar is dat niet. Als ik probeer te activeren via de app of de website, krijg ik de mededeling dat er een technisch probleem is en de gegevens niet verwerkt kunnen worden. Ik heb het een paar keer geprobeerd. Ook heb ik de telefoon een aantal keren herstart, maar dat levert ook niets op.

De simkaart wordt wel herkend door het toestel, dus de kaart zelf is goed. Hopelijk weet iemand wat ik moet doen.

Hi @Karen64! Ik zie je gegevens in je profiel. Alleen kan ik door de wissel niet zien of het simkaartnummer in ons systeem de juiste is. 

Zou je het simkaartnummer van je nieuwe simkaart nog willen invullen in het veld “Persoonlijke opmerkingen”?  Dan ga ik er gelijk voor je achteraan! 🙂


Hallo @Bram_ 

Dank je wel voor het snelle antwoord! Ik heb het nummer van de nieuwe simkaart ingevuld. 

 


@Karen64 Bedankt! Ik heb de simkaart nu geactiveerd, zou je willen controleren of het nu werkt? Mocht het nog niet meteen werken, herstart je toestel dan ook even. Benieuwd of het dan goed gaat! 🙂


@Sanne_M Dank je wel! Alles werkt nu. Dank jullie wel voor de goede en snelle service. 🙂


Gelukkig, fijn dat het gelukt is! Graag gedaan, en nog een fijne avond gewenst! 😄