Skip to main content

ik kan niet bellen met kpn want ik moet eerst mijn simkaart activeren. Dit is mijn eerste simkaart via kpn maar deze is per ongeluk weggegooid door mijn zoon. Bij oud papier. Ik moet dus zsm een nieuwe simkaart. Ik heb geprobeerd dit online aan te vragen maar ook dit lukt niet. Het liefst zou ik dan ook gebeld willen worden door kpn. Mijn klantnummer: ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Ssssssssssssss. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een nieuwe simkaart ontvangen? Je kan op de pagina “Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen” zelf een nieuwe simkaart aanvragen. Als dit niet lukt dan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achter te laten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan sturen wij een nieuwe simkaart op. :blush:  


Hartelijk dank voor je reactie. Het is me dus niet gelukt online, dus graag als het op deze manier kan een nieuwe simkaart. Deze kan gestuurd worden naar,:

*******

Nogmaals dank

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

 

 

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor jou aangevraagd. Laat je mij weten of het allemaal is gelukt?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor jou aangevraagd. Laat je mij weten of het allemaal is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je de nieuwe simkaart hebt ontvangen en dat het probleem daarmee is verholpen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!