Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

Gisteren ben ik naar de KPN winkel in Utrecht geweest (Vredenburg). Dit om een nieuw abonnement af te sluiten en een nieuwe telefoon te kopen. De mevrouw die ik trof was erg onaardig. Ze zei dat ze geen tijd had om verder dingen uit te leggen en dat ik het zelf maar thuis allemaal moest uitzoeken. Ik was echter naar de winkel gekomen omdat iemand me daar op weg kon helpen.

Ook beloofde ze dat ze de factuur voor de telefoon op mijn bedrijf zou zetten. Nu heb ik de facturen in de mail ontvangen, maar deze staan op mijn privé naam, niet op mijn bedrijfsnaam. Dit betekent dat ik hem niet zou kunnen aftrekken. 

Kortom: ik zou graag in elk geval de factuur van de telefoon willen laten omzetten naar mijn bedrijf. Als dat niet kan dan wil ik graag de aankoop van mijn telefoon terugtrekken (ik begreep dat ik 14 dagen bedenktijd heb).

 

Vriendelijke groet,

 

Annelies Spek (*****)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Anneliesspek en welkom op het forum! Top dat je ons gevonden hebt. 

Wat jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring in onze winkel hebt gehad. 😕 Zeker als je er juist heen ging om op weg geholpen te worden. Juist prettig om even geholpen te worden met alles wat er bij een nieuw toestel komt kijken en enorm teleurstellend dat mijn collega je deze service niet heeft verleend. 

Wat de tenaamstelling betreft, wanneer het een privéabonnement is kan deze niet op naam van een bedrijf gezet worden. Dit kan alleen wanneer het om een zakelijk abonnement gaat. Mocht je hierdoor de bestelling willen annuleren, dan kan dit alleen in de winkel. Dit, omdat het toestel bij de winkel gekocht is en bij een annulering van de bestelling daar ook weer ingeleverd moet worden, mits het toestel nog in de gesealde originele verpakking zit.

Het is overigens wel mogelijk om door middel van een contractovername jouw 06-nummer over te zetten van je privé naam naar naam van de zaak. Echter dien je dan wel één van onze zakelijke abonnementen te kiezen en eventuele openstaande toestelkosten in één keer af te betalen. Je 06-nummer blijft vanzelfsprekend hetzelfde. Het is ook mogelijk om je 06-nummer gewoon op jouw naam te laten staan en de factuur weer gespecificeerd met BTW te krijgen. Mocht je dit willen, zou je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik de BTW specificatie aanzetten. 


Ik heb niks meer vernomen, dus ik hoop dat je inmiddels via een andere weg een goede oplossing hebt gevonden. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer