Skip to main content
Beantwoord

Vervroegd aflossen voor nieuw toestel. Kan dat?

• November 19, 2021
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik heb een KPN kleinzakelijk abonnement die tot november 2022 loopt. Helaas heb ik nu al problemen met mijn toestel en zou ik graag daarom een nieuwe willen. Is het mogelijk om mijn huidige toestel vervroegd af te lossen en daarna na een maand een nieuw toestel met krediet af te sluiten? Ik wil mijn nieuwe toestel namelijk niet in 1x aflossen. 

Mvg.

Beste antwoord door RBxx

Nee @Shaar dat kan helaas niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd. Alleen een ‘echt’ sim-only kan na 3 maanden looptijd omgezet worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer. Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt  behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 19, 2021

Nee @Shaar dat kan helaas niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd. Alleen een ‘echt’ sim-only kan na 3 maanden looptijd omgezet worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer. Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt  behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.

• November 19, 2021

Heeft u geen garantie? Of kunt u niet een los toestel kopen?