Skip to main content

De titel zegt het probleem al! Ik wil mijn toestel vervroegd aflossen maar de doorstuur link als ik op het onderstreepte IDEAL klink kom ik op de home pagina van KPN. Ik heb al meerdere dingen gedaan zoals, verschillende browsers, verschillende apparaten tablet, pc en telefoon, en de e-mail naar kennissen doorgestuurd om te proberen of hun wel de betaling in beeld krijgen, maar ook dit werkte niet. Ook heb ik een 2e aanvraag gedaan zodat ik een nieuwe email met link kreeg ook dit werkte niet. 

Contact met de chat en telefonische kom ik niet verder en word ik van het kasje naar de muur gestuurd.

 

Hoi @dnlffn, welkom bij ons op het forum. Als je je toestel wilt afbetalen schiet dat niet op natuurlijk. Had je de stappen op de vervroegd aflossen pagina gedaan en kreeg je de link daarna, of had je de link op een andere manier gekregen? En op welke pagina kwam je daarna uit, stond kpn.com in de adresbalk of stond er nog iets achter?


Hoi @dnlffn, welkom bij ons op het forum. Als je je toestel wilt afbetalen schiet dat niet op natuurlijk. Had je de stappen op de vervroegd aflossen pagina gedaan en kreeg je de link daarna, of had je de link op een andere manier gekregen? En op welke pagina kwam je daarna uit, stond kpn.com in de adresbalk of stond er nog iets achter?

 

Ik kreeg de link na de aanvraag via gewezen pagina, (vervroegd aflossen) Ik kwam uit op KPN.com zoals hierboven al gemeld!

 


Er staat waarschijnlijk geen www. voor die link (na de https://). Dat probleem heb ik ook, dan krijg ik ook steeds alleen de voorpagina van kpn.

Dus, copier de link eerst. Daarna plakken in de adresregel van een (nieuw) tabblad en handmatig www. erin zetten voor kpn.com. Dan pas 'gaan'. Dan zal ie wel werken:slight_smile: .


Probleem opgelost en betaling kunnen uitvoeren was idd het probleem dat er geen www tussen zat.

Bedankt


Goed om te lezen dat het gelukt is, het was toch iets met de url dus. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.