Skip to main content

Heyhoi, 

 

22 januari heeft mijn partner een bestelling geplaatst met de S21 nummer 06-*********, (simkaart is vernietigd zoals geadviseerd in de retourbrief) deze is toen wat later ontvangen ivm een langere levertijd en is binnen 14 dagen retour gestuurd aangezien inmiddels de S22 was aangekondigd en deze toch weer wat beter was. Hij is volgens de instructies samen met het retourformulier terug gestuurd en de 14e van februari ontvangen door KPN. Wanneer krijgt ze een bevestiging dat dit is verwerkt en haar eenmalige toestelkosten retour?

 

Alvast bedankt 

 

En de S23 is ook al wat over uitgelekt.

https://global.techradar.com/nl-nl/news/samsung-galaxy-s23-serie-krijgt-mogelijk-200mp-camera

Die is nog weer iets beter. Misschien moet ze daar wel op wachten? Of de S24, of de S25. Misschien is die nog, nog, nog weer beter?


@Ik_Hussel , Als het goed is in een paar werkdagen, heb je pech een paar maanden, de partij die dit voor jou broodheer op zich heeft genomen laat wel eens wat steekjes vallen.:grin:


Wat zijn die antwoord knopjes toch ook klein


Goedemorgen @Ik_Hussel, in principe een paar werkdagen inderdaad zoals Doornekamp noemt maar soms nét even wat langer. Ik heb even gespiekt en volgens mij loopt alles nu netjes.