Skip to main content

Hallo! 
 

Op 21-11-2020 is de toestel verzekering die ik had afgesloten bij mijn abonnement opgezegd. 
Hiervan heb ik van KPN een email ontvangen met daarin deze datum. 
Echter is op de factuur van December (01-12 tm 31-12)  deze verzekering gewoon in rekening gebracht. 
 

Wanneer en/of hoe word dit gecorrigeerd? Of bij wie kan ik dit melden? 
Alvast bedankt! 
 

Groetjes Louise

Of er is te laat opgezegt waardoor het op de factuur van december al gereed stond en het nog berekend word, dan zal het op de volgende factuur weer gecorrigeerd worden.

Of je hebt een opzegtermijn van 1 maand en dan klopt het gewoon en is het per Januari 2021 van de factuur af.


Of er is te laat opgezegt waardoor het op de factuur van december al gereed stond en het nog berekend word, dan zal het op de volgende factuur weer gecorrigeerd worden.

Of je hebt een opzegtermijn van 1 maand en dan klopt het gewoon en is het per Januari 2021 van de factuur af.

 

Ik denk zelf dat het het eerste scenario zal zijn aangezien KPN dit zelf heeft beëindigd na het verlengen van mijn abonnement met nieuw toestel. 

Vandaar dat ik het hier ook even wilde navragen. 
 

 


Hoi @LouiseMuppet ik vermoed dat het inderdaad het om de eerste situatie gaat. Ik kan het altijd even voor je checken natuurlijk!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi @LouiseMuppet ik vermoed dat het inderdaad het om de eerste situatie gaat. Ik kan het altijd even voor je checken natuurlijk!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Heel graag! Dank je wel! 
ik heb de gegevens ingevuld. 


Bedankt voor je gegevens @LouiseMuppet, ik zie dat deze wijziging inderdaad nét de factuur gemist heeft. Met de eerstvolgende wordt dit weer teruggestort!