Skip to main content

Beste,

Ik heb een aantal weken geleden mijn telefoonabonnement van de verzekering uitgezet... tot mijn telefoon weer eens heel ongelukkig viel...😬😭😱 is hier misschien een mogelijkheid om toch nog mijn telefoon te verzekeren (telefoon pas in september ontvangen) zou zonde zijn als ik een abonnement heb waarvoor ik niet gebruik van kan maken...

Helaas @Noelle Hagen , maar je telefoon verzekeren “met terugwerkende kracht” gaat niet lukken.
En zeker niet als “fix” om een gevallen toestel alsnog te claimen.

Dat wordt een reparatie (of een nieuw toestel) op eigen kosten :sob:.
Je abonnement gaat niet verloren, met een gerepareerd of een ander toestel werkt dat prima.


Is het toestel nu stuk? :no_mouth:

Zal wel mooi zijn... verzekering weer snel aan zetten en dan zeggen dat je toestel gevallen is en stuk is. Ik kan me zomaar voorstellen dat het niet zo makkelijk werkt.

Je overigens wel nog steeds gebruik maken van je abonnement als je toestel stuk is natuurlijk. Je kunt het toestel gewoon op eigen kosten laten repareren. Of gewoon een nieuwe kopen. Simkaart erin en het werkt weer.


Is het toestel nu stuk? :no_mouth:

Zal wel mooi zijn... verzekering weer snel aan zetten en dan zeggen dat je toestel gevallen is en stuk is. Ik kan me zomaar voorstellen dat het niet zo makkelijk werkt.

Je overigens wel nog steeds gebruik maken van je abonnement als je toestel stuk is natuurlijk. Je kunt het toestel gewoon op eigen kosten laten repareren. Of gewoon een nieuwe kopen. Simkaart erin en het werkt weer.

 

Naja ik heb niet zoveel inkomen aangezien ik pas in september op mezelf ben gaan wonen en dus niet meer echt kan sparen. Ik had me verzekering juist uit gezet om even te sparen om vervolgens wel aan te zetten maarja tot mijn telefoon viel... en ik kan geen 150 euro of meer neerleggen om het te laten maken of een nieuwe te kopen...anders stuurde ik dit bericht niet


Lastige keuzes @Noelle Hagen , maar het verandert de situatie voor de verzekering helaas niet. Op het moment van vallen was je niet verzekerd en ik verwacht dezelfde reactie van de verzekering.


Helaas @Noelle Hagen , maar je telefoon verzekeren “met terugwerkende kracht” gaat niet lukken.
En zeker niet als “fix” om een gevallen toestel alsnog te claimen.

Dat wordt een reparatie (of een nieuw toestel) op eigen kosten :sob:.
Je abonnement gaat niet verloren, met een gerepareerd of een ander toestel werkt dat prima.

Ik betaal toch voor me telefoon abonnement dus dan betaal je ook voor de telefoon.🤔🙈


Helaas @Noelle Hagen , maar je telefoon verzekeren “met terugwerkende kracht” gaat niet lukken.
En zeker niet als “fix” om een gevallen toestel alsnog te claimen.

Dat wordt een reparatie (of een nieuw toestel) op eigen kosten :sob:.
Je abonnement gaat niet verloren, met een gerepareerd of een ander toestel werkt dat prima.

Ik betaal toch voor me telefoon abonnement dus dan betaal je ook voor de telefoon.🤔🙈

Je betaald een lening af. Je betaald niet voor het toestel. Dat toestel is al in uw bezit. Of dat wel of niet kapot is, of misschien kwijt/gestolen, dat doet er niet toe.