Skip to main content

Ik probeer via een SMS naar 1266 de USA buitenland bundel aan te zetten, maar daar krijg ik als reactie van SMS van KPN terug: “Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.”

Op uw site staat duidelijk: “Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266” en als je via een mobiele browsser clickt op https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm de banner op de KPN website wereld bundels, dan vult hij hem automatisch inde SMS in.

Ook dan komt er een bericht terug “Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.”

Via MijnKPN App is deze bundel niet beschikbaar. 

Graag snel hulp, want we vertrekken snel naar USA en daar heb ik deze bundel voor nodig.

Opgelost na bellen servicedesk. Zij hebben bundel aangezet. Jammer dat dit alleen tijdens kantoortijden kan en niet in de avond


Ha @WiljoB, welkom! Zou je hier eens een screenshot van de sms willen plaatsen? Dan kan ik uit laten zoeken waarom het niet lukt! Wil je dan ook jouw 06-nummer en adres in je profiel zetten? Dan kijk ik ernaar. Fijn dat het je inmiddels wel via de servicedesk gelukt is! 


Hallo @Marcia_ . Inmiddels is de telefoon/eSim waarop de bundel geactiveerd moest worden met mijn dochter mee naar de USA (waar de bundel dus voor bedoeld was). Ik heb (per ongeluk) ook de bundel proberen aan te zetten op mijn eigen mobiel (en eigen nummer). Gelukkig mislukte het daar ook (want ik hoef daarop geen bundel). Ik kan je daar wel de screenshots van geven, want die waren identiek aan die op het andere toestel.

 


Dank! Ik zie verder nog geen meldingen dat het niet werkt, maar ik ga die van jou in ieder geval even doorgeven. Bedankt! Mocht je nog weer onze hulp nodig hebben, laat het gerust weten.