Skip to main content

Beste allemaal, sinds een maand of 2 heb ik dit kpn abbonoment. En sinds die tijd kan ik geen videobel gesprek beginnen, gaat 1 keer over en dan word het beëindigd.

 

voorheen had ik een robinmobile abbonoment en nooit geen problemen mee gehad

 

nu met kpn kan er wel een inkomend oproep gedaan worden maar ik kan geen uitgaande voeren. Heb echt alles al geprobeerd

 

groeten Tim

Heb je WhatsApp toestemming gegeven om je microfoon en camera te gebruiken? Dat kan onder Instellingen >> Apps >> WhatsApp>>App machtigingen.


Ja zeker anders kan er naar mij niet videogebeld worden, dat gaat wel maar zelf oproepen starten lukt niet


@TimBruininx Dat is inderdaad vreemd en ik help je graag. Raar dat het specifiek vast zit op uitgaande oproepen. Heb je dit zowel getest op een Wifi als mobiele verbinding? Je kan ook even kijken of er een update beschikbaar is voor jouw toestel en voor Whatsapp. 


Beste er zijn geen updates. En heb alles al geprobeerd.


@TimBruininx Koppelt die op het moment van het starten van een oproep nog iets terug vanuit WhatsApp? Krijg je dan een bepaalde foutmelding terug? 


Nee remco, gaat een keer over bij uitgaande oproep en dan word verbinding verbroken


Dan is het toch lastig op afstand om te achterhalen wat het is Tim 😞 . Het enige advies wat ik heb is om dan toch nog een keer na te gaan of zowel het besturingssysteem van de telefoon en WhatsApp up to date zijn. Je zou ook nog even na een Back-up van jouw gegevens WhatsApp opnieuw kunnen installeren. Helpt dat allemaal niet dan kun je ook altijd even langs een KPN winkel in de buurt gaan. Dan kan een collega dat ter plaatse voor je nakijken. 


Welke telefoon heb je? Is dat een ouder model?