Skip to main content

Sinds een paar dagen horen de mensen die mij bellen mijn welkomsboodschap van mijn voicemail niet meer.

Ook kunnen zij geen bericht inspreken. De verbinding wordt na circa 10 seconden verbroken met de mededeling oproep mislukt. Ik heb al een aantal geprobeerd de voicemail weer in te schakelen ( op verschillende manieren ) echter zonder resultaat.

Wie weet een oplossing ?

hallo,
Helaas heb ik hetzelfde probleem bij mijn beide mobiele telefoons met kpn abonnement. Dus ik lees graag mee. Erg vervelend probleem. 


@Voicemail problemen @SelmaSa Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om bij jullie een voicemail in te spreken. lukte dit eerder wel gewoon op deze nummers? 

En als je zelf belt naar de voicemail, lukt dit dan wel? 


nee, de telefoon gaat over en daarna is het stil (terwijl je gewoonlijk een voicemailboodschap hoort en vervolgens in kan spreken)
gisteren kpn gebeld. Die vertelden dat ik naar de winkel moest. Daar zeiden ze: nee hoor, je moet kpn bellen en vragen naar de technische afdeling. Dus opnieuw gebeld. Dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde dat er een voicemailstoring bij KPN is? Kan nog wel een paar dagen duren begreep ik.
Heel vervelend dit. En dan op twee manieren. Enerzijds kan ik mijn voicemail niet missen. Anderzijds vind ik het best schokkend dat ik allerlei acties heb moeten ondernemen (werk gedeeltelijk afgezegd om naar die winkel te kunnen) en dan blijkt het een storing te zijn? Hoort dat dan niet bekend te zijn bij de medewerkers?


@SelmaSa Ik zie nu inderdaad dat het gaat om een storing. 

Deze storing is niet eerder dan gister bij ons bekend geworden. Soms duurt het even om vast te stellen dat er sprake is van een storing.

En als de storing dan vastgesteld is kan het ook nog eventjes duren voor dit bij iedereen bekend is.

Ik zie dat de situatie nu met hoge prioriteit opgepakt wordt en we ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.Â