Skip to main content

In september heb ik AAN naar 1233 gestuurd en mijn telefoon aan/uit gezet. Ik dacht dat dat voldoende was om mijn voicemail aan te zetten. Vandaag ontdekte ik dat hij helemaal niet aan staat (wel lekker rustig). Vandaag al 6x geprobeerd om het voor elkaar te krijgen en het lukt niet. Ik heb ook UIT en AAN geprobeerd, maar zonder resultaat.

Ik heb de app geïnstalleerd en ook via de app AAN verstuurd en geen resultaat.
Welke opties zijn er nog meer?

Bel eens nummer 12331 .

Bron http://kpn.com/voicemail .


Bedankt voor het meedenken.
Dat had ik ook al geprobeerd en levert ook niets op.


Raar hoor.

Dan maar even bellen naar de helpdesk. Op het forum worden geen individuele issues meer opgepakt.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Ik gebruik zelf al 12 jaar geen voicemail meer. Te weinig tijd om aan te nemen. Tegen de tijd dat ik 'm uit m'n jaszak heb, en opengeklapt is de 20 seconden al bijna voorbij. Terugbellen kan a.d.h.v. nummerweergave. En de beller kan ook nog een berichtje sturen. I.i.g. via sms, maar ook Whatsapp. Dan is zelfs een spraakbericht een optie. Inspreken van voicemails doe ik en velen met mij ook niet. Verbreek direct zodra een meldtekst komt.


Dan maar even bellen. Ik leef al jaren zonder voicemail, maar mis nu telkens een privé-nummer waarvan ik het vermoeden heb dat het belangrijk is. Vandaar.

 


Het lukt niet op te nemen als die belt?


De helpdesk heeft (vraag mij niet hoe) na 25 minuten voor elkaar gekregen dat het werkt.

 


Reageer