Skip to main content
Beantwoord

Voicemail instellen of uit zetten vanuit USA

• August 2, 2022
  • 1 reactie
  • 193 keer bekeken

Graag wil ik mijn NL voice mail aanpassen vanuit USA en als dat niet kan (wat me zou verbazen) dan maar helemaal uitzetten. Wie weet wat er kan??

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @victor678,

Als je vanuit het buitenland je voicemail wil beheren, heb je daardoor de door jezelf ingestelde toegangscode nodig. Je toegangscode heb je ingesteld tijdens de eerste keer dat je naar je voicemail belde en bestaat uit minimaal 4 en maximaal 10 cijfers.

Mocht dat niet lukken, zou je dan willen kijken of je hem uit kunt zetten door 'UIT' te sms’en naar 1233? Op die manier zou het vanuit het buitenland moeten lukken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2022

Hi @victor678,

Als je vanuit het buitenland je voicemail wil beheren, heb je daardoor de door jezelf ingestelde toegangscode nodig. Je toegangscode heb je ingesteld tijdens de eerste keer dat je naar je voicemail belde en bestaat uit minimaal 4 en maximaal 10 cijfers.

Mocht dat niet lukken, zou je dan willen kijken of je hem uit kunt zetten door 'UIT' te sms’en naar 1233? Op die manier zou het vanuit het buitenland moeten lukken!