Skip to main content

Heb een abonnement bij KPN voor mobiel bellen. Vorige week een Samsung Galaxy A20E toestel gekocht. Heb de voicemail van KPN gedownload. Heb geprobeerd 1233 te bellen. Krijg nergens toegang.

 

Ik hoop dat u mij kunt helpen. ***

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

Staat VM überhaupt áán. (?)

Bel 12331 om VM aan te zetten. Als het aan staat en je belt 1233 zou je het VM menu moeten krijgen.


Wanneer ik 12331 bel krijg ik een bericht: uw voicemail wordt binnen enkele ogenblikken aangezet. Daarna bel ik 1233 en krijg het volgende te horen: de voicemailbox die u probeert te bereiken is niet bij ons bekend.  De verbinding wordt nu verbroken. Ik heb alles opgevolgd en word helemaal gek dat ik nog steeds geen verbinding kan maken.


Helaas krijgt jouw probleem geen prio. De wachttijd voor een KPN-er hier is flink: zo’n 6 dagen. Heb je wel al je forumprofiel ingevuld zodat ie ook direct aan de slag kan? Mobiele nummer kan op regel Persoonlijke opmerkingen.

Heb je al eens met de tel. klantenservice gebeld? Nummer 1200 met je mobiel.

 

Ha ha, wat de een wil….

Ik ben blij dat ik voicemail al zo'n 8 jaar geleden uitgezet heb. Heb nu tenminste 'de tijd’ om de telefoon aan te nemen. Verder zie ik aan onbeantwoorde oproepen als iemand me heeft willen bereiken en ik de tel. niet gehoord heb. Een berichtje sturen (SMS, WA, MAIL) kan een beller ook altijd.


Hoi @Tembem, welkom op het forum! 
Inmiddels zijn we weer even verder. Is het nog gelukt je voicemail aan te zetten?


Hallo, als u mijn voorgaande bericht hebt gelezen, is dat alles niet gelukt. Ik heb 1233 en 12331 gebeld en kreeg een stem dat ze mijn voicemail gaan inschakelen en daarna heb ik het opnieuw opgestart en het probleem blijft hetzelfde. Ik krijg geen toegang.  Ik heb alles opgevolgd en steeds krijg ik een stem dat mijn nummer niet bekend is. We verbreken het contact zegt de stem. Ik word door mijn contacten steeds aangesproken dat ik niet bereikbaar ben. Het is echt zeer vervelend dat ik ook niet snel geholpen word.


Gisteren ben ik bij KPN Sneek geweest en kreeg ik voor mijn probleem een nieuwe simcard. Eenmaal geactiveerd blijf ik dezelfde problemen houden. Vandaag met klantenservice KPN en alles doorgenomen, ook hier is er geen oplossing voor. Wat meer zou ik kunnen doen? Weer terugkeren naar KPN Sneek? Ik neem aan dat KPN dit probleem al eerder aan de hand heeft gehad en kunnen jullie hiervan leren of niet?

Inmiddels ben ik al drie weken onderweg en is er nog steeds geen oplossing gevonden. Wat kunnen jullie nog doen?


Ik zie dat je je gegevens in je profiel hebt aangevuld. Er lijkt administratief aan onze kant iets niet helemaal goed te gaan. Hiervoor heb ik een storingsticket aangemaakt. Mogelijk nemen mijn collega's van de technische dienst hierover nog contact met je op. 


tot op heden is er geen contact met mij gezocht. En dat gaat maar duren. Het wordt steeds klantonvriendelijker. Ik wacht nu al weken op een correct antwoord.  

 

Wat is er met de storingsticket gebeurd? Niemand belt mij en in de tussentijd kunnen ze mij maar moeilijk bereiken.


goedemiddag Irene, mijn collega's hebben vandaag om 12:45 je ticket opgepakt.  Zij hebben de administratieve fout in het vizier en zijn bezig deze te herstellen. Dit betekent niet dat het vandaag opgelost is maar ze zijn er mee bezig!


Hallo, ik heb de voicemail ingeschakeld en opnieuw gestart maar kan geen berichten beluisteren.


Hoi @Tembem, ik zie hier alles goed staan.
Kun je via deze stappen de voicemail eens uitzetten en opnieuw aanzetten?

  • Zet voicemail uit door te bellen naar 12339
  • Zet voicemail aan door te bellen naar 12331

Zou je het daarna nog eens kunnen proberen?
Wat hoor je als je jezelf belt?
Wat hoor je als je 1233 belt?


Heb de stappen gezet. Mijn man heeft mij 2x gebeld en de voicemail ingesproken. Als ik 1233 bel zegt de persoon dat ik geen berichten heb. Het blijft een probleem. Kan ik schadevergoeding ontvangen???!


Dat schiet niet op natuurlijk! Ik zie aan deze kant dat de voicemailbox in ieder geval bestaat op dit moment. Ik heb een nieuw storingsticket voor je aangemaakt bij mijn collega's.
Helaas kan ik je hiervoor geen schadevergoeding aanbieden.


Goedemiddag@Tembem, ik heb reactie van mijn collega's. Er staat nog een doorschakeling op je toestel naar een ander nummer. Hierdoor schakelt hij niet door naar de voicemail.
Deze doorschakeling kun je er zelf afhalen. Meer informatie daarover kun je hier vinden.
Hieronder vind je de stappen om dit uit te zetten:



Voor android:

Wil je doorschakelen weer uitzetten? Volg dan deze stappen:

  1. Open ‘Telefoon’ (groene hoorn)
  2. Klik op de 3 stippen rechtsboven
  3. Klik op ‘Instellingen’
  4. Ga naar ‘Meer instellingen’
  5. Ga naar ‘Oproepen doorschakelen’
  6. Kies voor ‘Spraakoproep’
  7. Klik op een van deze opties:

    • Altijd doorschakelen
    • Indien bezet
    • Bij geen antwoord
    • Niet bereikbaar
  8. Kies voor ‘Uitzetten’

De doorschakeling is nu gestopt.

Voor iOS:

  1. Open ‘Instellingen’.
  2. Ga naar ‘Telefoon’.
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’.
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links.
  5. De doorschakeling is nu gestopt.

Wil je me laten weten of het lukt en of dit het oplost? Als je liever de doorschakeling hebt dan de voicemail kan dat natuurlijk ook, ook dan hoor ik het graag want dan kan mijn collega het ticket sluiten.


Zal je laten weten of het nu eindelijk werkt.

 

Admin: Tembem heeft laten weten dat het nu goed werkt