Skip to main content

Goedemiddag KPN,

Ik heb hetzelfde probleem. Voicemail berichten krijg ik op zijn vroegst na een paar uur, op zijn laatst na enkele dagen binnen. Het is mij niet gelukt de voicemail te resetten. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Groet,

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste @ELinskens, welkom! Dit is heel irritant.. Hoe lang ervaar je dit probleem al? Gebruik jij de Voicemail app of niet? Welk toestel heb je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er verder mee. 


Beste @Marcia_ , dit probleem speelt al een tijdje. Ik weet niet zeker hoelang, maar volgens mij iets van een half jaar. Ik gebruik geen speciale voicemail app, gewoon de standaard app ‘Telefoon’ (waarbij je belhistorie te zien is, contacten & voicemail).Ik heb mijn forumprofiel aangevuld.


Dank! Ik ga je in ieder geval even een nieuwe simkaart sturen. Je hebt al een wat oudere simkaart en onder het mom ‘baat het niet, schaadt het niet’ wil ik dit graag even proberen. Mocht het daarmee niet beter worden, wil je dan eens ‘STATE’ naar 121 sms’en? Je zet daarmee de Visual Voicemail functionaliteit opnieuw aan. Ik ben benieuwd naar je bevindingen! 


@Marcia_  dit probleem speelt veel breder 😉, ik heb hier ook al een jaar of wat last van. Het schijnt te helpen door via 1233 je voicemail pincode aan te passen. Dit is tot nu toe voor mij een goede workaround. Hoop dat dit voor @ELinskens ook wat soelaas biedt? Zet daarnaast via 1233 ook even de SMS notificatie aan, mocht je voicemails missen door deze vertraging. 


Ik ben heel benieuwd of je met onze adviezen geholpen bent, @ELinskens?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, hopelijk heb je iets aan de reacties gehad. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


De SMS notificatie aanzetten heeft in ieder geval geholpen. Ik krijg gewoon een SMS als er een voicemail is. Ik laat visual voicemail gewoon uitstaan, dan werkt het ouderwets goed ;)


Top! Bedankt voor je reactie nog! :-)


Echt ongelooflijk slecht dit, we feliciteren ELinskens die met het aanzetten van de SMS notificatie weer terugkeert naar het stenen tijdperk. Visual voicemail is een enorme verbetering in gebruiksvriendelijkheid ten opzichte van vroeger, mits de meldingen snel doorkomen. Dit is enkel en alleen een probleem op het KPN netwerk in combinatie met iPhones. Ik zou zeggen, doe uw huiswerk KPN en laat uw klanten niet in de kou staan.