Skip to main content

Hallo allemaal, mijn voicemail werkt ook niet, via bellen en sms niet. Ik krijg keurig een sms, heb de telefoon herstart. Je hoort : de voicemailbox die u probeert te bereiken is niet bij ons bekend…

Wat kan ik nog meer doen ?

Groetjes Iris

de voicemailbox die u probeert te bereiken

@Iris-W. Krijg je dit als je 1233 belt?


Ja klopt !


En ook hoor je dit als ik met een ander toetstel naar mijn telefoon bel.


@Iris-W 

Ben je onlangs overgestapt???? (van een andere provider)

Dan is er technisch iets niet in orde. Hiervoor zal een techneut aangestuurd moeten worden. Dit kan alleen via een KPN moderator (die ik uiteraard op je probleem zal wijzen).

Vul je daarvoor vast je forumprofiel in met je gegevens? Het mobiele tel.nr. kan op de regel Persoonlijke opmerkingen.


Ik kwam van Telfort en is in januari overgenomen door KPN.

Forumprofiel is ingevuld.

Ik wacht af :-)


@PeterG 

Is er al zicht wanneer de techneut tijd heeft om naar mijn voicemailprobleem te kijken ?

 


De wachtrij is een aantal dagen. Ca. 7 momenteel. Je topic is van 6 augustus. Ik vrees dat je nog niet aan de beurt bent.

Heb je al eens gebeld met de klantenservice? (aan dit probleem is in het weekend overigens niet veel te doen; technische afdelingen zijn er over het algemeen niet)

gratis nummers

tel. 0800-0402

Via de mobiele telefoon op KPN: 1200


ok, ik heb geen haast….

Klantenservice ga ik ( extra) morgen wel bellen.

Bedankt.


Hoi @Iris-W, sorry voor het lange wachten! Welkom op het forum!
Heb je inmiddels nog een collega van mij of je voicemail kunnen bereiken? Het eerste wat ik me bedenk is dat misschien voicemail uit staat. Je kunt voicemail aanzetten door te bellen naar 12331 of AAN te smsen naar 1233.


Hallo @Thomas,

Nee niemand heeft mij nog bereikt of gebeld.

Via sms 1233 krijg ik het bericht , uw voicemail wordt over enkele minuten ingeschakeld.

Dan een sms van KPN , op uw verzoek hebben wij de doorschakelinstellingen van uw mobiele nummer gewijzigd. Herstart uw toestel voor een goede werking.

Als ik 1233 bel hoor ik :

De voicemailbox die u probeert te bereiken is niet bij ons bekend.

Dus...nog steeds geen voicemail.

Ik was een klant van Telfort, begin van dit jaar overgenomen door KPN.

 


Duidelijk!
Zou je dan de voicemail eens willen uitschakelen en opnieuw inschakelen?

  • Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS 'UIT' naar 1233. 
  • Zet voicemail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233.

 

Als ook dat niet helpt ga ik verder op onderzoek uit. Wat voor telefoon gebruik je?
Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
 


Ik heb SMS UIT + telefoon aan/uit

En SMS AAN + telefoon aan/uit

Dit helpt helaas niet. In mijn profiel heb ik alles aangevuld waar je om gevraagd hebt.


@Iris-W, bedankt voor je gegevens en het proberen van alle stappen! Er lijkt aan onze kant iets niet goed te staan, ik heb hier een storingsticket voor aangemaakt!
Mijn collega's zullen hierover nog contact met je opnemen!


@Thomas bedankt en ik wacht het af !

 


@Thomas Het heeft even geduurd, maar mijn voicemail werkt eindelijk! 

Bedankt.

Groetjes,

Iris


Bedankt voor de update @Iris-W fijn dat het weer werkt!