Skip to main content
Beantwoord

Voldoet de bundel voor de VS in Hawaï?

• August 7, 2025
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik ga naar Hawaii en vraag me af of de bundel voor Verenigde Staten ook echt goede dekking bied in Hawaii.

Ik hoor het graag!

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@l.ari.ssa 

Volgens de KPN buitenland pagina kan je van deze netwerken gebruik maken:

Ik heb deze pagina https://www.yournavi.com/mobile-coverage-maps/hawaii gevonden die de dekking per provider aangeeft.

Het schijnt in Hawaï heel lastig te zijn om overal een goede dekking te krijgen maar dat heeft met de mobiele netwerken en de omgeving daar te maken, een bundel maakt alleen gebruik van die netwerken, het geeft geen garantie op dekking.

Zet trouwens ook vast je beschermingslimiet aan zodat je geen ongewenste datakosten maakt:

Beschermingslimiet aanpassen

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op € 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

Admin: antwoorden gebundeld voor overzichtelijkheid

5 reacties

HeidiV
Topper
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hi ​@l.ari.ssa 

Volgens de KPN buitenland pagina kan je van deze netwerken gebruik maken:

Ik heb deze pagina https://www.yournavi.com/mobile-coverage-maps/hawaii gevonden die de dekking per provider aangeeft.

Het schijnt in Hawaï heel lastig te zijn om overal een goede dekking te krijgen maar dat heeft met de mobiele netwerken en de omgeving daar te maken, een bundel maakt alleen gebruik van die netwerken, het geeft geen garantie op dekking.

Zet trouwens ook vast je beschermingslimiet aan zodat je geen ongewenste datakosten maakt:

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op € 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

Admin: antwoorden gebundeld voor overzichtelijkheid

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2025

Bedankt voor je antwoord!!

Ik zal de KPN Extra Bundel buiten EU dan maar proberen in Hawaii

HeidiV
Topper
  • August 8, 2025

Graag gedaan en een fijne vakantie ​@l.ari.ssa 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2025

Harstikke bedankt!!! Doe ik ook direct even. 

Erwin van KPN
Moderator

Heel goed advies van ​@HeidiV . Ik combineer even haar beide antwoorden en markeer als best answer