Skip to main content

Onlangs abb verlengt. Volgens verkoopsters was het dan mogelijk om evt later (als er goede aanbiedingen waren) s24ultra te bestellen. Hoe gaat dit in zijn werk op het internet?? Krijg nu nl de melding dat ik niet kan verlengen

Er moet 3 maanden tussen zitten. Dus misschien moet u nog even wachten. Hoe lang geleden is "onlangs"?

https://www.kpn.com/service/ugs/abonnement-verlengen

Sim Only gekozen, maar toch liever een telefoon? Geen probleem. Na 3 maanden kan je dit alsnog veranderen.


bedankt voor je bericht!

Volgens verkoopster was dit onlangs terug gebracht naar 1 maand


bedankt voor je bericht!

Volgens verkoopster was dit onlangs terug gebracht naar 1 maand

Dat staat niet op de de site. Zie mijn vorige reactie.

Als verkopers van KPN iets beweren wat u nergens zwart op wit terug kunt vinden, hecht er dan maar niet al teveel waarde aan... 


morgen maar eens kopje koffie drinken daar bij de kpnwinkel in ehv. :)

 


Ha @Bertje1959, welkom! Nick83 heeft het bij het rechte eind: daar moet nog steeds 3 maanden tussen zitten. Heel spijtig om te lezen dat mijn collega je hier niet goed over heeft geïnformeerd! Hopelijk heeft de koffie gesmaakt, ik ben er bang voor dat mijn collega's in de winkel niets anders voor je hebben kunnen doen? :-(


Ik snap dit niet zo goed, oude toestellen zijn al redelijk oud en zit al haren geen aflossing meer op, waarom moet je dan 3 mnd wachten alvorens ik twee nieuwe toestellen kan vervangen en ze gewoon in 1 keer betaal. Willen ze bij kpn geen geld meer verdienen, of is de huidige aanbieding te goed..?????


KPN verdient niks aan de verkoop van toestellen...


Maar wat is dan de reden dat je 3 .mnd moet wachten


Maar wat is dan de reden dat je 3 .mnd moet wachten

Elk contact dat u met de klantenservice heeft, elke wijziging / verlenging kost geld voor KPN. Daarom wil KPN dat zoveel mogelijk beperken. De meest rendabele klant is een klant die nooit belt en maar heel af en toe verlengt.


Verlengen had ik al gedaan :)

Wilde alleen wachten op een goede aanbieding van nieuwe mobieltjes.

Dus als ze dat toestaan, komt er van mij geen mail meer, kost het ze geen tijd meer...iedereen blij toch 


Verlengen had ik al gedaan :)

Maar dat moet nog een keer als u een toestel wilt. Dan krijgt u gewoon weer een nieuw abonnement. 


Ook als je ze in een keer helemaal betaald?


Ook als je ze in een keer helemaal betaald?

Ja.

Alleen in een fysieke KPN winkel kunt u een los toestel zonder verlenging aanschaffen. Maar dan betaalt u wel 40 - 50 euro meer dan met verlenging.


@Bertje1959 Een telefoon kop je beter los bij een webshop. Ze hebben betere prijzen dan KPN. Een koop bij KPN is beter als je wil in delen betalen of voor een cashback actie van de fabrikant alleen voor KPN-klanten.


@Bertje1959 Een telefoon kop je beter los bij een webshop. Ze hebben betere prijzen dan KPN. Een koop bij KPN is beter als je wil in delen betalen of voor een cashback actie van de fabrikant alleen voor KPN-klanten.

Dat is niet waar. Ik ben op dit moment aan het rondkijken voor de Samsung A54. Die kost bij KPN - met abonnement uiteraard - 288 euro. Bij Simyo was die zelfs nog goedkoper. Maar in de losse verkoop bij een webshop red je het niet onder de 325 euro voor zover ik vinden kan.


Reageer