Skip to main content

Hoi, ik zie op mijn factuur het volledige bedrag voor Spotify Family staan zonder de Entertainment korting van 5,-

Dat u het volledige bedrag ziet staan is normaal. De entertainmentkorting staat op een andere regel. Staat die regel er niet? U heeft toch wel een Hussel thuis abonnement? En u heeft wel een mobiel abonnement wat niet per se een Hussel abonnement hoeft te zijn? 


Hoi, ja ik zie de regel staan, maar er staat geen korting als losse regel vermeld. Op het mobiele abonnement zie ik wel de hussel korting staan, dus daar gaat het goed.


Maar is uw thuis abonnement een Hussel abonnement? 


Hoi, ja het is een hussel internet, zie screenshot

 


Ik zie inderdaad ook dat de korting niet actief is @JeroenGeubbels. En voor zover ik kan zien heb je er wel recht op. Ik heb daarom een ticket voor je aangemaakt voor onze tweede lijn om dit nader te bekijken en op te lossen. Die mogelijkheid heb ik zelf niet helaas. Voor nu nog even geduld! Ik durf je ook niet te zeggen wanneer mijn collega's dit oppakken. Maar we gaan er naar kijken :) 


Ik zie nog steeds geen korting. Ik neem aan dat dit uiteindelijk wel verrekend gaat worden over de maanden wat ik nu teveel betaald heb?


Ik zie het inderdaad. Het is niet helemaal goed gegaan, excuses. Ik heb nu weer een afdeling ingeschakeld. Zij gaan het voor je oplossen en zullen contact met je opnemen.


@Bart_Z  heb je een idee wanneer ik iets kan verwachten qua reactie?


Ik heb nog even meegekeken. Ik zie dat ze geen reactie hebben gestuurd. Excuses dat ik dat vertelde. Nu wilde ik jouw huishouden weer registreren zodat je de entertainmentkorting op Spotify krijgt. Alleen ik krijg melding dat jouw mobiele nummer ergens anders geregistreerd staat. Ik kan deze dus niet combineren met jouw vaste aansluiting. Hierdoor krijg je de korting dus ook niet. Wil je dit, moet eerst jouw nummer ontkoppelt worden en dan kun je deze aanmelden. 


Hoi @Bart_Z . Bedankt voor het bericht. Ik heb het nu pas gezien. Ik heb al vanaf november een KPN nummer, dus ik snap niet waarom dat jullie dat niet kunnen koppelen of zien dat het gekoppeld is. Wanneer ik kijk op mijnkpn staat zowel mijn KPN Thuis als Mobiele nummer daar. Het is dus echt gekoppeld. Ik wil dat jullie dit gewoon oplossen, zonder dat ik hier zelf allerlei zaken voor moet doen. En ik ga er vanuit dat alle kosten die ik tot op heden gemaakt heb alsnog verrekend zullen worden.

 


Als je het in Mijn KPN ziet, heb je het gekoppeld aan jouw KPN ID. Heb je ook de link ingevuld die ik stuurde? Want hiervoor moet je je wel echt apart aanmelden. 


@Bart_Z  ik het formulier ingevuld. Dit is de melding ; 

"Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Je aanmelding lukt niet, of je bent al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.'

Heb diverse dingen proberen in te vullen. Maar als ik naar mijn kpn ga zie ik zowel kpn thuis als mobiel staan.


Dat is vaag. Ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega's die erover gaan. Zij zullen dit behandelen en eventueel nog contact met je opnemen. Let in ieder geval even op het goed komt te staan op de volgende factuur. 


@Bart_Z Hoi Bart, ik heb zojuist een email gehad dat de producten gebundeld zijn en ik zie de kortingen vermeld. Top! Gaan jullie ook zorgen dat ik voor de verschillende producten (1x glasvezel+tv, 2x mobiel) de korting verrekend worden die ik heb misgelopen?


Fijn dat dat geregeld is. Daar ben ik blij om. Ik zie ook melding dat mijn collega gemiste korting (3 x 5 euro) heeft gecrediteerd. Dit bedrag zal je in mindering zien op de volgende factuur. 

Â