Skip to main content

BesteĀ @Kpn,

Ik ben vandaag overgestapt van Simyo naar KPN. (met een Iphone 12 mini).

Bij Simyo deed zowel VoLTE en bellen via Wifi het nog wel, maar sinds de overstap beide niet meer.

Met name is bellen via Wifi voor mij erg belangrijk omdat ik op kantoor heel slecht bereik heb.

Alle instellingen staan goed. Maar ā€˜KPN Wificallā€™ komt helaas niet in mijn scherm.Ā 

Ook schakelt hij terug naar 3g als ik bel.Ā 

Kunnen jullie mij hier zsm mee helpen aub?

Hi @Bram1983,

Het kan zijn dat er vanaf onze kant nog niets gewijzigd moet worden aan de instelling van je nummer, dit kijk ik graag even voor je na!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noterenĀ :slight_smile:

Ā 


Hi @Maja_Ā ,

Heel fijn alsĀ dat zou willen nakijken.Ā 
Ik gebruik dit nummer zakelijk en ben nu amper bereikbaar op kantoor.

Heb mijn gegevens aangevuld!


Ik heb het vanaf onze kant even een zetje gegeven @BramRijnierse, zou je kunnen kijken of het nu wel goed gaat? Kan zijn dat je toestel even herstart moet worden, maar daarna zou het bij mijn weten weer helemaal in orde moeten zijnĀ :slight_smile:


Beste @Maja_Ā ,

Ik wil je echt heel erg bedanken. Had net alweer de klantenservice aan de lijn, maar die konden helaas niets betekenen.Ā 

Ik had dit echt nodig voor mijn werk om hier bereikbaar te zijn.

Mag ik vragen hoe je dit nu hebt opgelost?

Nogmaals bedankt!


@Maja_Ā 

Klopt het dat visual vm naast de reguliere vm werkt? als ik nu bel naar 1233 hoor ik daar dezelfde berichten als op mijn visual vm. Dat is een beetje dubbel. Graag zou ik alleen gebruik willen maken van visual vm en niet de ā€˜ouderwetseā€™ via 1233.

Moet ik daar iets voor aanpassen?


Top, heel graag gedaan!

Het stond een beetje vreemd in de systemen, bellen via 4G (en dan ook via de wifi) stond wel aan Ć©n niet aan tegelijkertijdĀ :thinking: Denk dat mijn telefonische collega er daarom niet helemaal uit kwam, aangezien het aan stond op de 1e plek waar we dit moeten controleren. Gelukkig ben ik er even iets verder in gedoken en heb ik de boel alsnog voor je aan de praat gekregenĀ :smiley:

@Maja_

Klopt het dat visual vm naast de reguliere vm werkt? als ik nu bel naar 1233 hoor ik daar dezelfde berichten als op mijn visual vm. Dat is een beetje dubbel. Graag zou ik alleen gebruik willen maken van visual vm en niet de ā€˜ouderwetseā€™ via 1233.

Moet ik daar iets voor aanpassen?

Het gebruikĀ van Visual voicemail zorgt er inderdaad niet voor dat de ā€˜reguliereā€™ optie niet meer beschikbaar is. Als je echter niet meer naar 1233 belt, heb je daarĀ ook geen last van toch of zeg ik nu iets raars?Ā :sweat_smile:


Oke. Eind goed al goed. Echt blij mee.

Weet ik dat beide opties naast elkaar bestaan. En zal ik 1233 niet meer bellen. Heb je gelijk in.