Skip to main content
Beantwoord

VoLTE inschakelen op HTC U23 zorgt ervoor dat alle bellers onbekend zijn

• June 3, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Beste mensen,
Als je bij de HTC U23 Volte inschakelt, worden de gegevens van de beller niet meer weergegeven. Iedereen uit de contactenlijst wordt als “onbekend” weergegeven.
Schakel je Volte uit is het wel goed. dan zie je wie je belt.

Nu hoor ik van mensen die mij bellen dat mijn telefoon af en toe wegvalt. Ik hoor ze goed, maar zij mij niet.
Met Volte ingeschakeld is het mogelijk beter, maar dan zie ik niet wie mij belt.

Via Google vind ik dat het een KPN probleem is.
Wie herkent dit probleem en wat kan ik doen dat Volte ingeschakeld kan worden en ik ook mijn contacten wel zie als iemand mij belt?
Hopelijk zijn er technici die een oplossing weten of kunnen helpen hoe KPN dit aanpassen kan.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@PeHTCtelefoon, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt!

Het is behoorlijk lastig dat iedereen die jou belt ineens als ‘onbekend’ weergegeven wordt. Wat het bijzonder maakt, is dat dit alleen het geval is als je VoLTE aan hebt staan. Ik heb een vermoeden dat dit ligt in de instellingen van jouw simkaart. Dat is niet iets wat jij zelf kunt oplossen. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@PeHTCtelefoon, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons hebt gevonden en jouw vraag hier stelt!

Het is behoorlijk lastig dat iedereen die jou belt ineens als ‘onbekend’ weergegeven wordt. Wat het bijzonder maakt, is dat dit alleen het geval is als je VoLTE aan hebt staan. Ik heb een vermoeden dat dit ligt in de instellingen van jouw simkaart. Dat is niet iets wat jij zelf kunt oplossen. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.