Skip to main content

Had een abonnement bij KPN voor €13 per maand. 

Kreeg de volgende aanbieding van KPN; Wist je dat je voor €1,- extra per maand onbeperkt kan bellen? Dit kun je aanpassen terwijl je abonnement loopt. Onbeperkt bellen gaat dan vanaf de 1e van de volgende maand in. Er verandert verder dus niets aan de lengte van je abonnement

Mooi toch? Heb die aangevraagd. Nu zie ik dat ermaandelijk €15 zal worden ingehouden en dat is €2 meer. Hoe zit dat?

Niemand?


Het is druk op het forum en daarom kan het tot een paar dagen duren voordat een moderator zich meldt. Je kunt ook 0800 - 0402 bellen, dat gaat sneller.


Hi @panick, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer gaat betalen dan afgesproken. Heb je hiervan de factuur al ontvangen, zodat je kan zien wat er precies anders is geïncasseerd?

Ik kijk ook graag even met je mee hierin, indien het telefonisch niet al opgehelderd is. Zou je, als ik je nog kan helpen, jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?


Beste Susan,

Bedankt voor je reactie. Heb factuur ontvangen.

Geachte heer,

In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN Mobiel.
Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 15,00.

Dit totaalbedrag is als volgt opgebouwd:

Abonnementskosten 15,00
Verbruikskosten 0,00
Eenmalige kosten 0,00
Online aankopen 0,00

Uw factuur in MijnKPN

U kunt uw factuur 12 maanden terugzien in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN-omgeving. Ga hiervoor naar kpn.com/mobielefactuur.


@panick yes het is een beetje een vreemde situatie. Als je nu namelijk op onze website kijkt en jouw vorige abonnement aanvinkt, dan kom je uit op € 14,00 in plaats van de € 13,00 die jij ervoor betaalde. €1,00 erbij kom je uit op € 15,00. Maar op de een of andere manier heb jij maar € 13,00 hoeven te betalen voor hetzelfde abonnement. Hoe? Ik kan er niet achter komen want ik heb zitten graven en niks kunnen vinden! Maar goed, € 1,00 meer is € 1,00 meer. Ik ga kijken of ik dit kan aanpassen in het systeem zodat je € 1,00 korting krijgt (op die € 2,00 extra) zodat je op € 14,00 uitkomt!


Beste Susan,

Fijn dat je de fout hebt rechtgetrokken. Ik kan niet anders zeggen dan dat je het probleem erg klantgericht hebt opgepakt. Ja, het gaat hier slechts om €1,- , maar dat laat zien hoe serieus jij klanten neemt. Juist met zo'n optreden krijg je zeer tevreden en loyale klanten. Top!:smiley:


Hoi @panick! Ik ben Susan niet, maar reageer wel even omdat ze een paar dagen vrij is. Als het goed is is het abonnement vanaf nu €14,00 i.p.v. €15,00. Zou je dit voor ons in de gaten willen houden op het eerstvolgende factuur? 
Mocht het niet kloppen, laat het ons dan even weten. :blush:


Op de factuur van 19 mei 2020 is nog €15,- in rekening gebracht.

Bedankt voor hulp Lisa

 

Admin: gegevens verborgen


@panick Ja, dat klopt. Als we zien dan de factuur van juni goed gaat, kunnen we de factuur van deze maand natuurlijk corrigeren. Als het nog niet goed gaat, dan moeten we het anders oplossen.

:blush:  


Reageer